×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
یادداشتی ای برای شهیده فائزه رحیمی

به گزارش چغادک نیوز؛ زهرا مظفری از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی استان در یادداشتی نوشت: برای تو مینویسم برای شهیده دانشجو فائزه جان چقدر تو برای خدا عزیز هستی که روز ولادت خانم فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به آرزوت رسیدی ،معلم دانشجوی شهیدم زمانی که فهمیدم‌‌ که تو یک دانشجو هستی اول به خودم افتخار می کردم که با شما یک نقطه مشترک دارم و بعد به پهنای صورت گریستم.

آخر شما کجا و من کجا؟ یادتان هزار زخم بر دلم انداخت سخنی از جان مَن عزیز دل خواهَر! هر چه قلم بر صفحه ی قلب میگذارم تا برایت بنویسم چَشم هایم نمی گذارند!

به راستی که چِه کردی ؟! از کدامین راه، مسیرت کدام بود، کجا دلت شکست، راستش را بگو به بآبآ قاسم چه گفتی که اینگونه آغوش به رویت باز کرد !

راستش را بخواهی تو عزیز دل همه گویا بوده ای!

شهدا گویی از تو سُخن گفته اند ! پدرمان ،حاج قاسم را میگویم اون نیز با لبخندش حرف همه را تایید کرد ! و در آخر مادران حضرت زهرا امضای شهادتت را زَد !

فائزه جان من از شما آموختم؛ دانشجو بودن شهامتی با بصیرت و زمان شناسی می طلبد، همان چیزی که راهتان را به شهادت ختم کرد و این سخن شهید بهشتی را برایم یادآور شد که می فرمایند: دانشجو موذن جامعه است، اگر مؤذن جامعه خواب بماند نماز امت قضا می شود.

آری اولین دشمنی که می تواند بر نفس ما بتازد غفلت است؛ اما دانشجو نباید اسیر خواب غفلت شود، دانشجوی آرمانی من عجب حکایتی داشت واژه هایت، واژه هایی که لرزه می افکند بر تن ستم گران و امید دل مظلومان بود.

دلم می خواهد چون تو باشم، دانش بجویم وبا آن سد کنم راه کسانی که تنها ادعای روشنفکری دارند، راه کسانی که گمان می کنند روشنفکری به معنای خیانت به زادگاه و یا آن که به معنای تحریم غیرت است.

می دانم که باید مواظب تئوریهای وارداتی غربی که هیچ هدفی جز حفظ روابط تحکم‏آمیز با کشورهایی از قبیل کشورما ندارد باشیم، بایستی مراقب نفوذ دشمن، غربال قبل از ظهور امام عصر (عج) و امتحان ولایتمداری از ولی فقیه (حفظه الله )باشیم، مواظب باشیم دانشگاه میدانی برای تاخت‏ و تاز سیاست بازان حرفه‏ ای نشود.

خواهر شهیده من؛ من می خواهم چون شما مشت بزنم بر دهان چپاولگران خاکم، مشتی گره خورده که برای امثال آنها همچنان بسته مانده و خواهد ماند تا پیروزی حق علیه باطل، پس یاریم ده تا برای وطنم گام هایی بردارم که بلرزاند دل خیانت گران به فرهنگ اسلامیم را، یاری ده تا در زمینه سازی ظهور حضرت حجت (عج) ایفای نقش کنیم و یاریمان ده تا بت نفسانیتمان را پای دل های صاف مردممان بشکنیم و چون شما بانوی شهیده که ثابت کردید در باغ شهادت باز، باز است خار چشم کور دلانی شویم که راه عشق را بی رهرو می بینند./انتهای پیام

‏‪

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false