×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۴ مصدوم بر اثر واژگونی اتوبوس در محور کنگان- عسلویه

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا؛  احسان ایزدپناه ” روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در محور عسلویه به کنگان در حال تردد بود دچار حادثه شد که تیم‌های عملیاتی پایگاه ” پرک ” و همچنین تیم‌های عملیاتی شهرستان “عسلویه ” به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از ارزیابی تیم‌های عملیاتی هلال احمر، همکاران سازمان اورژانس ۱۱۵ نیز جهت اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال به مرکز درمانی حضور یافته که مصدومان به بیمارستان‌های امام خمینی شهرستان “کنگان” و نبی‌اکرم ” عسلویه ” منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: همچنین تیم‌های عملیاتی امداد و نجات این جمعیت در حین بازگشت از ماموریت واژگونی اتوبوس، به امداد رسانی حادثه واژگونی مینی بوس پرداختند.

وی گفت: در فاصله ۱۰ کیلومتر بعد از پل ” بندر طاهری” یک دستگاه مینی بوس دچار حادثه شده بود که با توجه به نزدیکی تیم‌های امداد و نجات اقدامات اولیه در کمترین زمان به حادثه دیدگان انجام شد و این حادثه تنها ۲ مصدوم داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ادامه داد: بامداد امروز با اطلاع مرکز کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ استان ، تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید بشکوه شهرستان بوشهر به محل حادثه اعزام شدند.

ایزدپناه افزود: این حادثه که در محور مواصلاتی بوشهر به بندر” ریگ ” رخ داده بود به علت شدت و نوع حادثه منجر به فوت یک نفر از هم استانی‌ها شد.

وی یادآور شد: تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به حوادث است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false