×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی با اعتبار ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم؛ احمد محمدی‌‌زاده در نشست با رئیس بسیج سازندگی کشور و فرمانده و مسئولان مختلف سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر ویژگی و اهمیت واگذاری طرح‌های عمرانی به سپاه و بسیج سازندگی را برشمرد و اظهار داشت: اجرا این طرح‌ها توسط سپاه در مدت کوتاه تکمیل، افتتاح و ارزان‌تر از مجریان دیگر ساخته می‌شود چون سپاه دنبال منفعت مالی نیست.

وی به لایروبی رودخانه حله توسط بسیج سازندگی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ۶۷ میلیارد تومان اجرا شد که هزینه آن توسط مجریان دیگر بالای ۱۰۰ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران یک ظرفیت ارزشمند در کمک به دولت و رفع مشکلات جامعه دانست و بیان کرد: یکی از طرح‌هایی که توسط قرارگاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام اجرا شد آبرسانی به روستاهای استان بوشهر با ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

محمدی‌‌زاده از انعقاد قرار داد برای اجرا طرح‌های آبخیزداری، آبخوانداری، درختکاری و جنگل‌کاری توسط سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح‌ها با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد آن برای مدت سه سال منعقد شده است.

وی ادامه داد: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هم در حوزه لایروبی انهار و شبکه‌های آبیاری کشاورزی قرارداد منعقد شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به انعقاد قرارداد با سپاه در حوزه راه روستایی شامل ساخت و آسفالت راه با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان گفت: حدود شش هزار میلیارد تومان برای اجرا طرح‌های مختلف عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه قرارداد منعقد شده است که ۳۰ درصد اعتبارات این طرح‌ها توسط وزارتخانه‌های متنوع تامین می‌شود و ۷۰ درصد دیگر سهم استان بوشهر است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه برای ۸۰۰ هکتار اراضی قرارداد طرح جنگل‌کاری منعقد شده است گفت: امسال دهکده اقتصاد مقاومتی در استان در راستای ترویج و آموزش راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال دام شهر استان بوشهر در دشتستان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود اضافه کرد: این طرح نقش مهمی در عرضه دام عشایر و دامداران روستایی استان بوشهر دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false