×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قتل ناپدری توسط پسر خوانده

به گزارش چغادک نیوز به نقل از فارس؛  امروز دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پسر جوانی خبر داد که در اقدامی هولناک ناپدری اش را به قتل رسانده بود.

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: بامداد ۲ دی ماه امسال اهالی ساختمانی در منطقه خاورشهر با پلیس تماس گرفته و خبر از درگیری خونین دادند که موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه در طبقه دوم ساختمان با پیکر خونین مردی ۷۲ ساله مواجه شدند که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود. کمی آن طرف تر همسر مرد نیز روی زمین افتاده بود که او هم با ضربات چاقو زخمی شده بود؛ این زوج برای درمان به بیمارستان منتقل شدند اما تلاش برای نجات مرد زخمی بی فایده بود و او به کام مرگ رفت اما همسر وی از مرگ نجات یافت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: در این شرایط بود که گزارش این جنایت به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این پرونده جنایی آغاز کردند. عامل جنایت پسرخوانده مرد ۷۲ ساله بود که در درگیری ابتدا ناپدری و بعد مادر خود را هدف ضربات چاقو قرار داده بود. مادر این پسر طی تحقیقات کارآگاهان اظهار داشت که من همسر دوم مقتول بودم و پسرم بعد از ازدواج دومم با ما زندگی می کردم. او مشکل روحی دارد و شیشه مصرف می‌کند.

 مادر قاتل در ادامه گفت: پسرم مدت‌هاست که با همسرم دچار اختلاف شده و بر سرکوچکترین مسائل با هم درگیری دارند. روز حادثه هم شوهرم به پسرم گفت که چرا جوراب هایش را روی زمین رها کرده و بر سر این موضوع درگیر شدند که پسرم با چاقو، به جان شوهرم افتاد. من هم با داد و فریاد از همسایه ها کمک خواستم که با چاقو مرا هم زخمی کرد و پا به فرار گذاشت.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: تحقیقات برای دستگیری پسر جوان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان روز ۳ دی ماه طی اقدامات کارآگاهی و میدانی پسر جوان را در منطقه غرب تهران شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند. قاتل ۳۵ ساله پس از دستگیری به قتل پدرش اعتراف کرد و گفت: ناپدریم همیشه مادرم را کتک می‌زد و من هم تصمیم به انتقام گرفتم که سحرگاه شنبه با چاقو او را هدف ضربات مرگبار قرار دادم.

سردار ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی به ارتکاب قتل عمد محکوم و به همراه مدارک تکمیلی به زندان منتقل شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false