×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۰۱_۰۹_۱۴۰۲

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ علی افراشته کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان، جلسات مکرری را با  چهره های بنام و شاخص بوشهری مقیم پایتخت داشته است و بر اساس توافق و برنامه ریزی های به عمل آمده مقرر شده است ۵ نفر از کاندیداهای حوزه دشتی و تنگستان در زمان معین به نفع وی از انتخابات کناره گیری نموده و از او حمایت نمایند تا ورود افراشته را به بهارستان تضمین نمایند.

 

همانطور که هفته های گذشته نیز اعلام کردیم، رشد آراء محمد رضا دهقان فرد در انتخابات دشتستان قابل توجه بوده است، اخیرا در نظرسنجی که صورت گرفته، وی به عنوان یکی از کاندیداهای پرقدرت نشان داده است که بیش از دور گذشته می توان برای وی شانس قائل بود، وی در صورتی که فعالیت های خود را همچنان با قوت ادامه دهد، واضح تر به عنوان کاندیدای پیشتاز در دشتستان برای عموم نمایان خواهد شد.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد، غلامرضا ابراهیمی کاندیدای حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم توانسته است مردم را به اقناع درونی مبنی بر شایستگی حضور موثر خود در عرصه حساس بهارستان برساند؛ اما چهره های سیاسی خسته و بازنشسته باعلم به اینکه باید کار بزرگ را به ایده های بزرگ و خلاق و جوان سپرد، دور وی حلقه زده و خواستار حمایت از این کاندیدا در انتخابات می باشند؛ باید دید آیا نیروهای انقلابی از دیگر کاندیداها عبور کرده و به کاندیدای جوان انقلابی این دوره روی می آورند و یا کماکان به دنبال فردی خاص هستند که درس خود را پس داده است.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ تعدادی از اعضای شورای ائتلاف دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در شهرستان بوشهر به سرپرستی سید حسین رفاهی که با دیدگاه های شورای ائتلاف کنونی فاصله دارند، جلساتی را در شهر بوشهر، چغادک، عالیشهر، جزیره شیف، روستای احمدی، چاهکوتاه و برخی از روستاهای بخش مرکزی در حمایت از جعفرپورکبگانی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم برگزار کرده و خواستار حمایت از این کاندیدا شده اند.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد، جعفرپورکبگانی کاندیدای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در هفته گذشته ۱۰ جلسه را در بخش چغادک و بخش مرکزی شهرستان بوشهر و ۱۰ نشست را در محلات مختلف بوشهر از جمله ریشهر و امامزاده برگزار کرده و تعداد جلسات خود را به رقم ۵۵۰ ارتقا داده است.

 

تحرکات حجت‌الاسلام عباس فقیه کاندیدای حوزه دشتی و تنگستان وارد فاز جدیدی شده، به طوری که وی پس از دیدار با چند تن از کاندیداها از سایرین پیشی گرفته است، نشست های متعدد وی با چهره های سیاسی دو شهرستان و برخی اعضای شورا و متولیان و اهالی روستاها ی دشتی و تنگستان و همینطور حضور در مرکز استان و برگزاری جلسات متعدد با سرشناسان مقیم دشتی و تنگستان مقیم مرکز از دیگر تحرکات وی بوده که باعث بالابردن اقبال این شیخ جوان در این روزها شده است.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد، هر چه به موعد مقررانتخابات نزدیک می شویم جلسات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان افزایش چشمگیری پیدا می کند و بر اساس مصوبات جلسات گذشته خود به زودی طی فراخوانی خواستار ارائه برنامه های کاندیداها می باشند تا کاندیدای نهایی را از بین آنها که وزن بیشتری دارد مشخص سازد.

 

در حوزه دشتی و تنگستان شنیده می شود غلامحسین زارعی با همراهی جمعی از سادات فعالیت خود رسما آغاز کرده و از سوی دیگر رضا جمشیدی به صورت چراغ خاموش جلساتی را با برخی از چهره ها برگزار کرده است و سهراب انبارکی که بعد از واقعه شهر آباد که در سکوت بسر برده بود خود را به نوار ساحلی رسانیده و با مردم این منطقه در حال رایزنی است.

 

در حوزه دشتستان شنیده می شود، ستوده با همراهی برادرانش در حال برگزاری جلساتی در برازجان و شبانکاره و بخش ارم بوده و نوروزی نیز با همراهی معاون اسبق سیاسی خود موفق به نشست با برخی از اصلاح طلبان سنتی شده است.

 

در حوزه جنوب استان شنیده می شود فعالیت بانوی سیاستمدار این منطقه در بین انقلابیون در حال افزایش بوده و پس از  نیز شیخ گنجی و بردستانی نیز جلسات فشرده ای را با تشکل های سیاسی برگزار کرده اند و از سوی دیگر نیز شیخ موسی تیم رسانه ای خود را تغییر داده و با ترکیب جدید پای به عرصه انتخابات ورود کرده و در حال تولیدات تبلیغاتی جدیدی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false