×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بازداشت زن و مرد جوان در ماجرای نوزادربایی بیمارستان بزرگ غرب تهران

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، روز گذشته دوشنبه بیست و نهم آبان‌ماه امسال، پرسنل انتظامات بیمارستان میلاد تهران در تماس تلفنی با پلیس، بازداشت زن و مرد جوانی را در بخش زایمان گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم راهی مرکز درمانی شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند؛ در گزارش اولیه پرسنل انتظامات آمده بود، زن جوان با یک پتوی نوزاد و قوطی شیرخشک احتمالا برای نوزادربایی وارد بخش زایمان شده اما پس از شناسایی توسط مردم به همراه همسرش که در بیمارستان حاضر بوده دستگیر شده است؛ همچنین در ادامه از کیف زن جوان نیز یک چاقو کشف شد.

بیشتر بخوانید

بدین ترتیب متهمان برای تحقیقات مقدماتی بازداشت و صبح امروز متهمان به شعبه ششم دادسرای جنایی منتقل شدند؛ زن جوان هنگامی که مقابل قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی قرار گرفت، گفت: چندی قبل دچار یک بیماری شدم و نذر کردم زمانی که درمان شدم به بیمارستان بروم و در بخش نوزادان به یکی از مادرهایی که تازه زایمان کرده‌ و همراه ندارد، کمک کنم. روز حادثه به همراه همسرم به مرکز درمانی آمدم اما قصد نوزادربایی نداشتم و چاقویی هم که در کیف من کشف شد از مدت‌ها پیش در آنجا بود!

از سوی دیگر، ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته بیمارستان موردنظر، تحقیقات را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای روشن زوایای پنهان پرونده توسط پلیس آگاهی ادامه دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false