×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بودجه ۱۴۰۳ امروز با نامه رئیسی به مجلس داده می‌شود/ افزایش حقوق کارکنان ۱۸ درصد و بازنشستگان ۲۰ درصد خواهد بود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت در نشست خبری امروز با خبرنگاران بیان کرد: با توجه به تغییر قانون برای تقدیم بودجه، دولت مکلف شده بود که کلیات و جداول اصلی و احکام درآمدی و هزینه‌ای را در آبان‌ماه تقدیم مجلس کند؛ البته مجلس برای تعیین تکلیف برنامه تقاضای تعویق داشت و امروز تا دقایقی دیگر بودجه ۱۴۰۳ با نامه رییس‌جمهور به مجلس ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رشد بودجه عمومی دولت در سال آینده حدود ۱۸ درصد افزایش داشته و دولت تلاش کرده در مواردی که کمترین میزان نیاز به افزایش مصارف وجود دارد اتفاق بیفتد تا کسری و تورم کمتری به جامعه و مردم تحمیل شود.

خاندوزی اظهار داشت: افزایش حقوق ۱۸ درصدی برای کارکنان و ۲۰ درصدی نیز برای بازنشستگان در بودجه سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سوال تسنیم درخصوص تقدیم بودجه به مجلس توضیح داد: با توجه به عدم اتمام بررسی برنامه هفتم توسعه در مجلس، امروز مرحله اول یعنی کلیات بودجه به‌همراه نامه رسمی رییس‌جمهور به مجلس تقدیم می‌شود و همان‌طور که سخنگوی دولت اعلام کرد، رییس‌جمهور بزودی در صحن مجلس حاضر شده و توضیحاتی را پیرامون لایحه بودجه ۱۴۰۳ ارائه خواهد کرد.

این خبر در حال تکمیل است….

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false