×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ماجرای قتل مرد جوان در محله پیروزی/ قاتل در زندان شناسایی شد!

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، چندی قبل، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌‌های تهران از طریق تماس تلفنی مرگ مشکوک مرد جوانی را با ضربه چاقو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد،  مقتول در یکی از پارک‌های محله پیروزی  با مرد ناشناسی درگیر شده است.

بدین ترتیب تیم جنایی برای بررسی صحنه جرم وارد پارک شدند و با تحقیقات میدانی پی بردند، یک مرد ناشناس از گذشته با مقتول بخاطر یک زن اختلاف داشته که روز حادثه وی را با یک ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت پا به فرار گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران تیم تشخیص هویت از روی جسد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند تا ردپایی از عامل این جنایت به دست آوردند همچنین کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی نیز دوربین‌های مداربسته اطراف پارک را هدف بازبینی قرار دادند.

دستگیری قاتل

خیلی زود کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا هویت متهم را شناسایی کردند و متوجه شدند که وی به جرم سرقت در زندان است؛ متهم نیز در جریان تحقیقات به جرم قتل مرد جوان در بوستان ائمه اطهار اعتراف کرد.

به گزارش تسنیم، با دستور قضایی، متهم برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false