×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شلیک هولناک مرد جوان به برادرش در خانی‌آباد

به گزارش‌ چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ علی قاسم‌پور؛ رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه، مبنی بر تیراندازی در محله خانی‌آباد، بلافاصله مأموران تیم‌ عملیات کلانتری ۱۵۲ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با درایت و هوشیاری و سرعت عمل بالای پلیس قبل از هرگونه عکس‌العمل از سوی متهم، وی در مخفیگاه شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهم ۳۲ساله که با برادر ۲۹ساله خود اختلاف قبلی داشته، در محله خانی‌آباد جلوی داروخانه درگیر شده و با سلاح گرم کلت کمری به‌سمت بازوی برادر خود شلیک کرده است.

سرهنگ قاسم‌پور تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر دهم و رئیس کلانتری در یک عملیات منسجم پلیسی آغاز شد و نهایتاً نامبرده دستگیر شد و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد، عوامل پلیس درکمتر از ۳۰ دقیقه از حضور خود در محل متهم را دستگیر کردند که این نشان از سرعت بالا، اقتدار و مهارت پلیس است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی با برادرش عنوان کرد، اضافه کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید

سرهنگ قاسم‌پور خاطرنشان کرد: جامعه به‌هیچ‌وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به‌هرطریقی اقدام به قدرت‌نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false