×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
قتل مرموز مرد جوان در جنوب تهران / کشف جسد خون‌آلود توسط همسر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، صبح روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه، زن جوانی هراسان با مرکز فوریت‌‌های پزشکی  ۱۱۵  تماس گرفت و به اپراتو گفت: جسد خون‌آلود همسرم را در حمام پیدا کردم؛ او خودکشی کرده است؛ لطفا برای کمک رسانی اقدام کنید.

پس از مستقر شدن امدادگران اورژانس در محل حادثه، طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های ماموران کلانتری پیچید و خیلی زود قاضی موسی رضا زاده از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی خانه موردنظر واقع در محله سبلان شمالی شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در حمام خانه با جسد مرد حدودا ۳۰ ساله‌ اهل کشور افغانستان مواجه شدند که هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، آثار خون در قسمتی از داخل خانه شسته شده است که همین کافی بود تا فرضیه خودکشی کمرنگ شود!

بیشتر بخوانید

در نخستین گام همسر مقتول هدف تحقیق قرار گرفت و با اظهارات ضد و نقیضی به تیم جنایی، گفت: با همسرم به تازگی ازدواج کرده بودم و از ماجرای قتل خبر ندارم؛ ساعتی قبل درب حمام را باز کردم و با جسد  خون‌آلود مواجه شدم که بلافاصله موضوع را به پلیس گزارش کردم!

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل حادثه، همسر متوفی که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بود، با دستور قضایی بازداشت شد و ماموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی از روی جسد و خانه موردنظر اقدام به انگشت‌نگاری کردند تا ردپایی از عامل این جنایت به دست آورند ؛ همچنین کارآگاهان جنایی اداره دهم نیز ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش تسنیم، با دستور موسی رضا زاده؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false