×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم ، مرداد ماه امسال، خانمی به یکی از کلانتری‌های شمال تهران رفت و هنگامی که مقابل افسر نگهبان قرار گرفت، گفت: با دخترم برای خرید به بیرون رفته بودیم اما هنگامی که بازگشتیم متوجه شدیم اموال باارزش خانه از جمله طلاجات، ساعت مچی، سکه طلا، ایرپاد و کارت هدیه به سرقت رفته است.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده از سوی مالباخته، رسیدگی به موضوع با دستور بازپرس دادسرا در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت که در تحقیقات میدانی مشخص شد، سارقان با استفاده از کلید وارد خانه شدند و می‌دانستند که شاکی در آن زمان حضور ندارد.

تیم پلیسی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی فیلم آن پرداختند که در ادامه مشخص شد، یکی از سارقان، دوست فرزند شاکی است! همین سرنخ باعث شد متهمان در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید

مأموران پلیس در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی پسر جوان را دستگیر کردند که متهم در جریان تحقیقات ماجرای سرقت را این‌طور توضیح داد: به‌دلیل ارتباط دوستی که با دختر خانواده مالباخته داشتم، می‌دانستم در خانه موردنظر اموال باارزشی وجود دارد؛ با این اطلاعات، نقشه سرقت را با چند نفر از دوستانم طراحی کردم؛ در ابتدا با دختر شاکی در یکی از کافه‌های شمال تهران قرار ملاقات گذاشتم و در یک لحظه مناسبی به‌قصد سرقت، کلید وی را به‌صورت مخفیانه برداشتم؛ پس از به دست آوردن کلید درب اصلی به‌همراه ۴ نفر دیگر از دوستانم در زمان مناسب وارد خانه شدیم و پس از سرقت، پا به فرار گذاشتیم و اموال را به یک مالخر فروختیم.

مأموران پس از دریافت این اطلاعات مهم با دستور بازپرس پرونده متهمان دیگر را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند که آنها نیز در جریان تحقیقات با اظهار ندامت و پشیمانی به جرم خود مبنی بر سرقت با اجرای نقشه از پیش طراحی‌شده، اعتراف کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قضایی، متهمان برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار مأموران پلیس تهران قرار گرفتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false