×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
وقوع ۵۱۰ حادثه ویژه طی هفته گذشته/ ۲ استان در صدر جدول مصدومان تصادفات

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، با اشاره به رخداد ۵۱۰ مورد حادثه ویژه در کشور طی هفته گذشته اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۹ مهر تا ۵ آبان ماه سال جاری، ۱۶۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۳۵۰ حادثه ویژه غیرترافیکی رخ داده است؛ در طول این مدت ۱۳۲۶ بیمار و مصدوم خدمات درمانی لازم را دریافت کردند و متأسفانه ۱۵۹ نفر نیز به‌دلیل شدت جراحات، جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان این‌که حوادث ترافیکی در هفته گذشته نسبت به هفته ماقبل رشد ۴درصدی داشته است؛ افزود: در این بازه زمانی حوادث غیرترافیکی کشور ۶ درصد رشد داشته است.

میعادفر ادامه داد: طی هفته گذشته ۱۶۰ مورد حادثه ترافیکی منجر به مصدوم شدن ۹۴۲ نفر در کشور شده است؛ بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی و فارس بوده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته ۱۱ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۱۳۷ نفر و فوت سه نفر شده است که معادل هفت درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

وی مسمومیت و آتش‌سوزی را از حوادث غیرترافیکی ثبت‌شده در هفته گذشته عنوان و بیان کرد: هفته گذشته ۳۵۰ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۳۸۴ نفر و فوت ۱۰۶ نفر شده است.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: در هفته گذشته ۵۹ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت به ثبت رسیده است که منجر به مسمومیت ۱۴۱ نفر و فوت هشت نفر شده است، همچنین ۲۴ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با آتش‌سوزی یا انفجار ناشی از نشت گاز به ثبت رسیده است که منجر به مصدومیت ۴۳ نفر و فوت دو نفر شده است.

به گزارش تسنیم حوادث ویژه به حوادثی گفته می‌شود که بیش از ۴ مصدوم و یا دو فوتی داشته باشد؛ مهم‌ترین حوادث ترافیکی ثبت‌شده در هفته گذشته در تصویر زیر آمده است:

بهداشت و درمان , حوادث ,

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false