×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رونمایی از ۲۶ عنوان کتاب “ایثار و شهادت” در لرستان

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ محسن رشیدی ظهر امروز در آیین رونمایی از ۲۶ عنوان کتاب با موضوع ایثار و شهادت در لرستان، اظهار داشت: نگارش رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نقش مهمی در نهادینه‌کردن ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه دارد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در مورد آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس، افزود: معرفی کتاب‌های دفاع مقدس، یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های این دوران به نسل نوجوان و جوان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: رزمندگان و ایثارگران سند زنده دفاع مقدس هستند و باید یاد رشادت‌های آنان را همیشه در عرصه‌های مختلف پاس داشت.

بیشتر بخوانید
جمع‌آوری ۱۰ هزار سند رسمی در حوزه دفاع مقدس لرستان
وی به سرمایه‌های ارزنده دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: ما در این حوزه از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بی‌شماری بهره‌مند هستیم و آثار تولیدشده در بخش دفاع مقدس را نباید تحریف کرد.

رشیدی گفت: با اختصاص دو درصد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی می‌توان برنامه‌های متنوعی را در حوزه ایثار و شهادت تولید کرد و همه مردم و به‌ویژه نوجوانان و جوانان را نیز با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کرد.

دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌پایان است

حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر، امام‌جمعه موقت خرم‌آباد نیز در این مراسم، اظهار داشت: هر امتی بخواهد پیروز شود و قله‌ها را فتح کند باید دارای رهبری الهی باشد.

وی با بیان اینکه وجود رهبری الهی، یکی از امتیاز‌های کشور جمهوری اسلامی است، افزود: مردم همواره در همه عرصه‌ها همواره پشتیبان جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس در طول تاریخ بی‌سابقه است، عنوان کرد: امنیت و آسایش و پیشرفت‌های ما در همه زمینه‌ها مدیون شهدا و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه هر رزمنده و شهید یک گنجینه بی‌پایان دفاع مقدس است، بیان کرد: حفظ و نشر آثار دفاع مقدس وظیفه‌ای همگانی است و این سرمایه‌ها باید با ساخت تولیدات سینمایی، انتشار کتاب‌های مختلف و خاطره‌گویی برای نسل جوان و نوجوان حفظ شود.

۲۰ عنوان کتاب از سوی انتشارات هاویر، سه عنوان کتاب از سوی انتشارات پیشوک، دو عنوان کتاب از سوی انتشارات امیرحافظ و یک عنوان کتاب از سوی انتشارات کلهری در این مراسم رونمایی شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false