×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مردم جنوب استان بوشهر حمایت خود را از کاندیدای جوان این حوزه در انتخابات مجلس اعلام داشتند

به گزارش چغادک نیوز: متن دعوت و حمایت از عقیل احمدی کاندیدای جوان حوزه جنوب استان بوشهر جهت حضور در انتخابات بدین شرح می باشد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم (رعد،۱۱)

دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ، نقطه عطفی در حیات جمهوری اسلامی ایران است که چشم طمع و کینه دشمنان و نگاه امیدوارانه و دلسوزانه همه دوستان انقلاب اسلامی در سراسر جهان به آن دوخته شده است. در شرایط حساسی به سر می بریم که در چهل و چند سال گذشته مشابه آن را تجربه نکرده ایم. از یک سو با شروع فصل جدیدی از خودسازی و جامعه پردازی قرار داریم و قله های بلندی که در مسیر دستیابی به رشد و توسعه پایدار، آرمان خواهی، مطالبه گری، دادخواهی که می بایست فتح گردند و وظایف سنگینی که در این راه، نمایندگان مردم بر دوش خواهند داشت.

 

با نگاهی گذرا به قانون اساسی و نحوه تقسیم کار بین ارکان نظام، به روشنی در می یابیم که قوه مقننه ، مهمترین رکن نظام به لحاظ نظارتی بوده است و با نظر به تجربه مجلس های پس از جنگ تحمیلی، روشن می شود که این نهاد مهم همواره از ضعف مدیریتی که در خور آن است، رنج برده و این علت اساسی عمده مشکلات و گرفتاری های کشور بوده است.

 

به نحوی که عملکرد ضعیف قوه مقننه ، در بسیاری از مواقع، عملکرد مناسب سایر قوا را نیز تحت الشعاع قرار داده و  بی اثر می کند.

 

تجربه گذشته و افق های پیش رو، نشانگر آن است که دیگر جای آزمون و خطا در این عرصه نیست و باید سکان هدایت دستگاه قانون گذاری کشور را به دست افراد کارآزموده سپرد.

 

ما جمعی از ائتلاف نیروهای جهادی، انقلابی، مستقل. احزاب سیاسی و اجتماعی و صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در  جنوب استان ، با توجه به شاخص های نماینده مطلوب که از سوی مقام معظم رهبری-دام ظله- بیان شده است، و شرایط کنونی کشور، ضمن احترام به همه نامزدهای انتخابات،  مهندس عقیل احمدی که دارای مدرک تحصیلی درمقطع فوق لیسانس ودارای تجارب در حوزه نفت وگاز پتروشیمی. عمران و مدیریت  که باید پذیریم حوزه ی ثروتمند جنوب استان بوشهر با حوزه نفت وگاز پتروشیمی گره خورده و منتخب مردم میبایست دراین حوزه تخصص داشته باشد وبا توجه به مطلع واشنایی کامل با قوانین وزارت نفت میتواند از حقوق حقه ی مردم در کمیسیون انرژی دفاع نمایدو خوشبختانه مردم با شناخت از جناب آقای مهندس عقیل احمدی ایشان را گزینه اصلح برای نماینده مجلس دانسته  و بنا بر دلایل زیر، از ایشان برای حضور در انتخابات ۱۴۰۲  دعوت به عمل می آوریم و از عموم مسئولین ومردم و اصناف و دانشجویان و فرهنگیان و سایر اقشار محترم چهار شهرستان  حوزه جنوب استان که دلسوزان  آینده کشور عزیزمان ایران هستند، دعوت میشود  به پویش دعوت از ایشان تا مرحله انتخاب نهایی و انتخاب برای پارلمان کشور در صحنه ی انتخابات حضوری  پیوسته داشته باشد و برای پیروزی ایشان در انتخابات پیش رو، تلاش حداکثری نمایند.

 

۱- جناب آقای مهندس عقیل احمدی ، از شخصیت های برجسته جهادی، انقلابی و موصوف به صفات حسنه ای هستند که یافتن تمامی آنها در اشخاص دیگر دشوار است. ایمان، صداقت، پاکدستی، تقوای سیاسی، متخصص و آشنا به قوانین و مقررات صنعت عظیم نفت وگاز پتروشیمی طرح و برنامه های راه و ساختمان، مهارت در عرصه تولید و اشتغال، مردمی بودن و داشتن روحیه جهادی برخی از این صفات حسنه است که نه فقط در گفتار دیگران، بلکه در عمل از سوی ایشان اثبات شده است.

 

۲- ایشان دارای چند سال سابقه مدیریتی و اجرایی در سطوح مختلف هستند و توان بالای مدیریتی خود را در این چند سال در دستگاه های اجرایی و بویژه صنعت به اثبات رسانده اند، بعلاوه تحول گرایی – که از لازمه های پیشرفت است به روشنی در مدیریت ایشان مشهود است و آثار آن را همگان به ویژه در مسئولیت های اخیر ایشان مشاهده نموده اند.

 

۳- #مطالبه گری، عدالت خواهی ، دادخواهی، آرمان خواهی و تلاش در جهت گسترش هرچه بیشتر احقاق حقوق شهروندی از صنعت نفت و گاز و پتروشیمی ها  به عنوان یکی از مهمترین ویژگی های  مطلوب است که شایسته است جداگانه به آن پرداخته شود. ایشان در بنیاد مسکن و نهضت ملی مسکن ونظارت در این حوزه دارای سوابق طولانی  و تخصص در صنعت پتروشیمی صاحب کارنامه ای درخشان در عدالت خواهی و عدالت گستری می باشند.

 

۴- یکی از شاخص های گزینه اصلح، حسن شهرت و شناخته شده بودن در بین عامه مردم است. بحمدالله ایشان، با اقداماتی که در سال های اخیر انجام داده اند، محبوب توده مردم به ویژه طبقات متوسط و پایین می باشند که این خود به تنهایی برگ برنده ای در برابر سایر رقیبان خواهد بود.

 

۵- یکی از مؤلفه های انتخابات مطلوب، مشارکت حداکثری مردم است که موجب اقتدار کشور می گردد در این میان، بهترین کسی که قادر است با تکیه بر کارنامه عملی و حسن شهرت تخصص و نیروی جوانی و خستگی ناپذیری ایشان که قریب به دوازده سال (۱۲) تجربه کار در دستگاه های اجرایی  در شهرستان کنگان داشته  و خوشبختانه دارای مقبولیت و محبوبیت خاصی در شهرستان کنگان میباشد که خود، امید را در دل مردم چهارشهرستان جنوب استان بوشهر  زنده کرده  و آنها را برای شرکت در انتخابات، ترغیب کند، ایشان است.

۶-  وحدت گزینه و جریان سازی یکی از عوامل مؤثر هستند که علاوه بر حسن شهرت مردمی، در میان احزاب و جریانات سیاسی نیز موجه می باشند و می توانند زمینه اجماع و وحدت میان جریانات سیاسی و اجتماعی را فراهم کنند.

 

ومن الله التوفیق

از طرف طیف کثیری از  فعالین اجتماعی. فرهنگی .احزاب سیاسی. هیات های مذهبی. نیروهای تاثیر گذار بخصوص جوانان پرشور جنوب استان بوشهر و بخش بزرگی از کارکنان نفت وگاز پتروشیمی جنوب استان بوشهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false