×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۰۵_۰۷_۱۴۰۲

شنیده های محافل سیاسی در حوزه دشتستان حکایت از آن دارد، روز به روز استقبال مردمی از جوانشیر کدخداپور از چهره های اصلاح طلب این حوزه در حال افزایش می باشد و مردم بسیاری به صورت خودجوش به سمت وی گرایش پیدا کرده اند.

 

بررسی های میدانی در حوزه دشتی و تنگستان حکایت از حضور فعال و دیدارهای چهره به چهره صادق بارانی با مردم در این حوزه داشته که نوید رقابتی پر شور را در عرصه انتخابات مجلس دوازدهم دارد؛ وی با بهره‌گیری از نیروی جوانی، تخصص و سوابق حقوقی، از اقبال خوبی در بین مردم و بخصوص جوانان برخوردار می باشد.

 

شنیده ها حکایت از آن دارد، یکی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر، بصورت جهشی در روزهای گذشته وارد بهارستان شده و به عنوان حقوقدان تراز انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی با حضور اعضای کمیسیون های امنیت ملی، سیاست خارجی، کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، معرفی و مورد تقدیر قرار گرفته که در فضای مجازی نیز بازتاب داشته است؛ به نظر می رسد وی با این تبلیغات رسانه ای در حال پیشی گرفتن از سایر رقبا بوده و خود را برای حضور در این پارلمان آماده می سازد.

 

شنیده می شود، در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم پس از اعلام نتایج صحت سنجی مدارک انتخابات، حرکات انتخاباتی برخی از کاندیداها کمتر شده و بعضاً به صفر رسیده است که نمونه بارز آن یکی از چهره‌ های شاخص و از امیدهای پیروزی در انتخابات مجلس دوازدهم است، این روزها در سکوت کامل بسر می برد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر طی اولتیماتومی به مدیران، از دغدغه خود برای حضور مردم در انتخابات خبر داده و اعلام کرده است: مدیران دستگاه‌های اجرایی از حضور در جلسات و مراسماتی که به جانبداری از کاندیدای خاص منجر می‌شود باید به شدت پرهیز کنند و تمامی دستگاه‌های اجرایی مطابق با شرح وظایف خود، باید پیوست انتخاباتی را برای ارتقای مشارکت در انتخابات پیش‌رو مد نظر قرار دهند.

 

شنیده می شود، دفتر کاری یکی از فعالان سیاسی بوشهر که در ادوار گذشته ستاد مرکزی نامزد های انتخاباتی بوده است، همانند گذشته محل مراجعه نامزد های متعددی از ۴حوزه انتخابیه استان می باشد که کاندیداها برای رایزنی و برقراری ارتباط با این چهره سیاسی، ملاقات هایی را ترتیب داده اند، این فعال سیاسی با داشتن ۲۲۰۰لیدر انتخاباتی توانایی جهت دهی انتخابات را دارد؛ ولی تاکنون از اینکه کدام یک از نامزد های حوزه های مختلف موفق به جلب نظر وی جهت بهره گیری از حمایتش شوند مسأله ای است که در هفته های آتی بدان بیشتر خواهیم پرداخت.

 

شنیده ها در حوزه جنوب استان بوشهر، از رقابت شدید جهت برقراری ارتباط و جلسات با بزرگان اهل تسنن حکایت می کند و در این راستا، بیشترین فعالیت را سکینه الماسی داشته که به غیر از دیدار با علما، با مشاور استاندار در امور اهل سنت نیز دیداری داشته و از سوی دیگر نیز گنجی نشست هایی را در نخل تقی، سیراف و بیدخون برگزار کرده است.

 

شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی حکایت از شروع فعالیت سردار انگالی در حوزه دشتستان دارد که مورد استقبال برخی از پیشکسوتان دفاع مقدس قرار گرفته است.

 

شنیده می شود، طیف کثیری از  فعالین اجتماعی، فرهنگی، احزاب سیاسی، هیئت های مذهبی، نیروهای تاثیر گذار بخصوص جوانان جنوب استان بوشهر و بخش بزرگی از کارکنان نفت وگاز پتروشیمی جنوب استان، طی پیامی حمایت قاطعانه خود را از عقیل احمدی کاندیدای جوان و پدیده انتخابات حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر اعلام داشته اند که بازتاب بسیاری در محافل سیاسی و فضای مجازی داشته و جوانان زیادی را به خود جذب کرده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false