×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۲۵_۰۵_۱۴۰۲

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۷۴ نفر در انتخابات مجلس پیش ثبت نام خود را نهایی کرده اند که شنیده می شود افراد شاخص آن را ۱_سید محمد هاشمی فرد۲_ جعفر پورکبگانی ۳_سلمان گورکی ۴_علی وردیانی۵_غلامرضا ابراهیمی ۶_ غلامرضا دارابی۷_ غلامعلی میگلی نژاد۸_ لیلا انبارکی ۹_ تیمور یزدان شناس_۱۰ ماشااله احمدی تشکیل می دهند.

 

در حوزه دشتستان ۹۰ نفر پیش ثبت نام کرده اند که نام های ۱_ابراهیم رضایی ۲_ اسماعیل ضیاء ۳_ امان الله شبانکاره ۴_ محمدرضا دهقان فرد ۵_ جواد لقمان‌زاده ۶_جوانشیر کدخداپور ۷_ سید مهدی موسوی نژاد ۸_ فتح الله نوروزی ۹_ محمد حسین ستوده ۱۰_ نادر گنجی در این میان بیشتر به گوش می رسد.

 

در حوزه دشتی و تنگستان ۱۰۳ نفر پیش ثبت نام کرده اند که نام های ۱_سهراب انبارکی۲_رضا کرمی۳_غلامحسین کرمی ۴_سید محمد مهدی پور فاطمی ۵_ارسلان زارع ۶_حسن مصلح ۷_علی افراشته ۸_فرخ بنه گزی ۹_عباس فقیه ۱۰_حسام چمکوری بیشتر از سایرین مطرح می باشد.

 

در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۲۶ نفر پیش ثبت نام کرده اند که نام های ۱_شیخ موسی احمدی۲_ سکینه الماسی ۳_حسن بردستانی ۴_سید حسن حسینی ۵_سید یوسف حسینی راد ۶_ شیخ طالب عاشوری ۷_عسکر جلالیان ۸_ فرشید کلاه کج ۹_نادر(محمد) گنجی ۱۰_عبدالحسن رفیعی پور بیشتر شنیده می شود.

 

به گفته پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، ۴۹۳ نفر در این دوره از انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند که ۱۳ نفر از آنها مشمول ماده ۲۹(عدم استعفا از پست سازمانی)و مانع از ورود آنها به انتخابات شده و در این راستا ۵۷ نفر مدرک تحصیلی دکتری، ۳۵۵ نفر مدرک کارشناسی ارشد، ۶۴ نفر مدرک کارشناسی، ۲ نفر کاردانی و ۱۵ نفر نیز تحصیلات حوزوی داشته اند.

 

حسین بی باک از کاندیداهای انقلابی حوزه دشتستان جهت حفظ انسجام و وحدت بین انقلابیون، انصراف خود را از گردونه انتخاب اعلام داشت و از سوی دیگر در این حوزه شنیده می‌شود، در شهر شبانکاره از شهرستان دشتستان ۴ نفر در انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده اند که موقعیت دو نفر به نام‌های فتح الله نوروزی و جوانشیر کدخداپور از بقیه بهتر می‌باشد و با توجه به شرایط جدیدی که از هم اکنون رخ داده است دو قطبی بین رضایی از نیروهای انقلاب و نوروزی از فعالین سیاسی اصلاح طلب در حال شکل‌گرفتن می باشد.

 

سید محمد هاشمی فرد دبیر شورای وحدت استان بوشهر گفت: شورای وحدت در حال آماده شدن برای حضور در میدان انتخاباتی با حضور سازنده ی مردم و واکاوی فضای پیشاانتخابات و بررسی حضور نامزدهای احتمالی است، ما سعی می کنیم ضمن حفظ وحدت و پرهیز از بر هم زدن قاعده ی کار، همراه با نامزدهایی که مشکلات جامعه را بهتر می شناسند و برای پیشرفت استان دارای ایده و برنامه هستند، نقش آفرین باشیم.

یونس زارعی رئیس دفتر حامیان ولایت استان بوشهر اعلام کرد: دفتر حامیان ولایت استان قصد دارد در ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر کاندیداهای مجلس شورای اسلامی را در قالب لیستی تحت حمایت خود قرار دهد و هم اکنون نیز در حال ارزیابی کاندیداهای احتمالی و برگزاری جلسات متعدد می باشیم که در نهایت پس از ثبت نام نهایی و تائید شورای نگهبان، کاندیداهای تحت حمایت این دفتر که دارای شاخصه های انقلابی، ولایت مداری و مردم داری هستند اعلام خواهد شد، در ضمن کاندیداها می توانندجهت هماهنگی و حضور در جلسات این دفتر و ارسال رزومه، با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۷۴۲۰۷۴ تماس حاصل نمایند.

 

کاندیداها، هواداران، مسئولین احزاب ‌و فعالین سیاسی در صورت تمایل می توانند طی تماس تلفنی و یا پیام به شماره واتس آپ ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ اخبار خود را پیرامون ثبت نام، انصراف و سایر رویدادها و تحرکاتی انتخاباتی جهت انتشار در پایگاه خبری چغادک نیوز اعلام دارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false