×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رونمایی از ترکیب احتمالی سپاهان و تراکتور برای حساس‌ترین بازی هفته اول

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، بیست‌وسومین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر (خلیج فارس) از روز گذشته رسما آغاز شد. در حساس‌ترین مسابقه هفته اول تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز پنجشنبه از ساعت ۱۹ میزبان تراکتور در ورزشگاه نقش جهان است.

سپاهان با هدایت ژوزه مورایس پرتغالی عملکرد خوبی داشت و در فصل گذشته تا هفته پایانی در کورس قهرمانی با پرسپولیس قرار داشت و در نهایت به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد. تراکتور نیز با هدایت پاکو خمس اسپانیایی عملکرد رو به رشد و درخشانی در فصل گذشته داشت و در نهایت موفق شد تی‌تی‌ها را به رتبه چهارم برساند و با توجه به حذف استقلال از آسیا این تیم به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

عملکرد دو تیم در بازار نقل‌وانتقالات به شرح زیر است:

تراکتور تبریز

ورودی‌ها: حسین پورحمیدی – شجاع خلیل‌زاده – سعید آقایی – مهدی شیری – سیامک نعمتی – آلوارو خیمنز – عارف آغاسی – سید مهدی حسینی – امیرحسین حسین‌زاده – محمد نادری و عارف آقاسی.

خروجی‌ها: احسان مرادیان – ابوالفضل رزاق‌پور – پوریا آریاکیا – رضا اسدی – هادی محمدی – رومرو گومز – محمدرضا اخباری – شاهین ثاقبی – محمدرضا عباسی – محمد عباس‌زاده – سجاد دانایی‌ – مهدی کیانی – مهدی حقیقت – آرش قادری، رضا سیف احمدی و حامد پاکدل.

نکته: علی شجاعی بازیکن سابق تیم فوتبال نساجی در شروع نقل و انتقالات به تیم تراکتور پیوست اما در نهایت با نظر کادرفنی از این تیم کنار گذاشته شد.

سپاهان اصفهان

ورودی‌ها: رضا اسدی – عیسی آل‌کثیر – احسان پهلوان – رضا شکاری – کاوه رضایی – هادی محمدی.

خروجی‌ها: الویس کامسوبا – ایگور کاتاتائو – جلال الدین علی محمدی – حسن شوشتری – رناتو داسیلویرا – سبحان پسندیده – مانوئل فرناندز – مسعود ریگی – یاسین سلمانی – محمد علی نژاد – امیرمحمد محکم‌کار و عیسی مرادی

با توجه به این نقل‌و انتقالات، تراکتور با نظر سرمربی خود تغییرات گسترده‌ای را تاکنون داشته و یکی از فعال‌ترین‌ تیم‌های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بوده است. در طرف مقابل سپاهان نسبت به خروجی‌های که داشته، بازیکنان کمتری را جذب کرده است و بیشترین خرید آن‌ها در فاز تهاجمی بوده است و این تیم شاکله تدافعی خود را حفظ کرده است.

در نتیجه تراکتور با تغیرات زیادی در ترکیب خود نسبت به فصل گذشته در اصفهان حضور پیدا می‌کند و این یک امتیاز مثبت برای سپاهان خواهد بود تا با توجه به هماهنگی بیشتر بازیکنان این تیم و همچنین امتیاز میزبانی و در حضور تماشاگرانش بتواند فصل را با برتری آغاز کند.

سپاهانی‌ها باید این فصل را بدون امیدنورافکن آغاز کنند. این بازیکن یکی از مهره‌های ثابت مورایس در فصل گذشته بود و عملکرد درخشانی برای سپاهان در طول فصل داشت اما در اردوهای پیش فصل مصدوم شد و چهار هفته از میادین دور است.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، محمد کریمی، رضا اسدی، احسان پهلوان، رضا شکاری، فرشاداحمدزاده و شهریار مغانلو.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، مهدی شیری، صفا هادی، گوستاوواگین، ریکاردو آلوز، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده و عارف رستمی.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false