×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۱۸_۰۵_۱۴۰۲

به گفته اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، تاکنون ۱۲۵ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که ۵۱ نفر در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، ۱۵ نفر از حوزه دشتستان، ۲۴ نفر در حوزه دشتی و تنگستان و ۳۵ نفر در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه بوده اند.

 

تاکنون ۱۱۵ مرد و ۱۰ زن در سراسر حوزه ها ثبت نام کرده اند و تعداد چهار نفر از ثبت نام کنندگان نیز مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند‌ و دارای مسئولیتی بوده اند که در این قانون گنجانیده شده ولی تا لحظات آخر نیز حاضر به استعفا نشده بودند.

 

گفته می شود، تاکنون ۱۲ نفر با مدرک تحصیلی دکتری، ۹۱ نفر با مدرک کارشناسی ارشد، ۱۵ نفر با کارشناسی، ۱ نفر کاردانی و ۶ نفر با مدرک تحصیلی حوزوی در این دوره از رقابت‌ها در استان بوشهر ثبت نام کرده اند.

 

از حواشی ثبت نام کنندگان در انتخابات می تواند به اختلال دو ساعته در سیستم ثبت نام، تعدادی از کاندیداها مشکل نظام وظیفه داشته و تعدادی نیز به خاطر عدم استعفا و برخی دیگر نیز به دلیل مشکل مدرک تحصیلی داشته اند و عده ای نیز بدون داشتن رزومه کافی و جهت مطرح کردن نام خود، وارد مراحل ثبت نام شده اند.

 

براساس اعلامی که به این پایگاه خبری شده است، سید حسن حسینی با رمز یا ابوالفضل(ع) و حجت الاسلام محمد گنجی در حوزه جنوب استان، محمود صیاد طالبی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، محمدرضا دهقان فرد در حوزه دشتستان، جهت حضور در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده اند.

 

کاندیداهایی که پیش ثبت نام کرده اند جهت درج اسامی آنها در سایت چغادک نیوز، می توانند در صورت تمایل به شماره ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ تماس حاصل نموده و یا در شبکه اجتماعی واتس آپ پیام دهند و با ارائه مدارک لازم، نسبت به معرفی خود به مردم اقدام نمایند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false