×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ورزش خارگ نیازمند حمایت است/ لزوم توسعه زیرساخت‌ها

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، جزیره خارگ دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی است و با صادرات ۹۰ درصد از نفت کشور، نقش و رسالت مهمی را در عرصه اقتصادی و درآمدزایی ایفا می‌کند.

با وجود ظرفیت‌های بسیار خوبی که در این زمینه وجود دارد، اهالی جزیره با مسائل و مشکلاتی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی و… روبرو هستند که باید برای رفع این مشکلات تلاش جدی‌تری صورت گیرد.

ورزش خارگ از گذشته رونق فراوانی داشته و ورزشکاران متعددی از این جزیره به سطح ملی و بین‌المللی راه یافته‌اند و با حمایت مناسب می‌توان بار دیگر شاهد درخشش ورزشکاران این جزیره در عرصه‌های داخلی و خارجی بود.

مشکلات زیرساخت ورزشی اگرچه در همه مناطق کشور وجود دارد ولی انتظار می‌رود در جزیره خارگ که قطب صادرات نفت خام کشور است، این کمبودها کمتر باشد و زیرساخت‌های به اندازه کافی تأمین شود.

حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی از دیگر مواردی است که باید با جدیت بیشتری انجام شود تا ورزشکاران با دغدغه کمتری بتوانند به تمرینات و مسابقات خود بپردازند.

حمایت ویژه از ورزش خارگ

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر شنبه‌شب در حاشیه نشست با مسئولان ورزش جزیره خارگ اظهار داشت: در سفری که به جزیره داشتیم مسائل و مشکلات مختلف جزیره خارگ مورد بررسی قرار گرفته است.

یاسر جمالی بیان داشت: هدف از سفر و بازدید ما به جزیره بیشتر بررسی وضعیت ورزش خارگ در سطح کلان بوده و به دنبال آن، دیدار با قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منطقه، بازدید از اماکن و زمین‌های ورزشی و همچنین بررسی ساختار اداری ورزش جزیره خارگ بوده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: ما باید به دنبال فعال کردن حوزه جوانان در این منطقه باشیم، قصد ما این است که هرچه زودتر این حوزه را اگر فعال نیست، فعال و نیازمندی‌های این حوزه را مورد بررسی قرار دهیم.

جمالی افزود: امیدواریم با برنامه‌های خاصی که برای حمایت از ورزشکاران در نظر گرفته‌ایم، در آینده شاهد بهبود شرایط باشیم، همچنین بدانیم که چه تعداد ورزشکار سازمان یافته داریم و در چه حوزه‌هایی بیشتر فعالیت می‌کنند.

وی تاکید کرد: اگر هیئتی فعال نیست باید عذر آن را بخواهیم و اگر هیئتی فعال و دارای زیر مجموعه قوی است و ورزشکاران قهرمان هم دارد، به صورت ویژه حمایت خواهد شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در پایان بیان کرد: امیدوارم پس از این سفر برای ورزش منطقه و جزیره خارگ برنامه ریزی های بهتر و بیشتری داشته باشیم.

مشکل زمین چمن خارگ حل شود

سرپرست اداره ورزش و جوانان خارگ با اشاره به سفر سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان به جزیره خارگ گفت: حدود ۴۰ برنامه خوب ورزشی را اجرا کرده‌ایم و هر هفته یک برنامه خاص برای ورزش این منطقه داشته‌ایم.

سمیه گیوی اظهار داشت: عمده مشکل این جزیره، سالن ورزشی نیست، فقط یک زمین چمن فوتبال ۱۱ نفری است که حدود ۱۱ سال از عمر این چمن می‌گذرد و احتیاج به تعویض دارد و برای بازسازی آن ۱۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان جزیره خارگ بیان داشت: امیدوار هستیم در سفری که سرمربی تیم ملی و از فدراسیون فوتبال به این جزیره دارند و قول‌هایی هم داده‌اند، با کمک و حمایت‌های مسئولان، این مبلغ محقق شود و مشکل این زمین حل شود.

انتظار می‌رود همه مسئولان با جدیت در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در جزیره خارگ پای کار باشند و همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش در جزیره خارگ استفاده شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false