×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین هیأت های عزاداری برای شهدای کربلا توسط بانوان برپا شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرنگار مهر، وحید ملتجی دبیر همایش دومین دوره مهرواره هوای نو در نخستین روز از نشست‌های تخصصی برگزیدگان مهرواره هوای نو که در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: نشست امسال با عنوان نقش بانوان در آینده هیأت برگزار می‌شود. سه مدل برنامه در مدت این دو روز ارائه خواهد شد که یکی از بخش‌های برنامه‌ها مربوط به کارگاه‌های آموزشی است که در چهار بخش ارائه می‌شود.

وی افزود: بخش دوم جلسات با عنوان مطالبه گری برگزار خواهد شد. امسال چهار جلسه مطالبه گری طراحی شده و از چهار مسؤول فرهنگی دعوت به عمل آمده تا با حضور در این همایش به سوالات ارائه شده پاسخ دهند. امروز در خدمت رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هستیم.

ملتجی گفت: سومین اقدام بخش ارائه است، چند هیأت که در حوزه فرهنگی فعالیت موفق دارند در این بهش اقدامات خود را ارائه می‌دهند تا بیان کنند چگونه و با چه روش و شیوه‌ای توانستند موفق شوند.

دبیر همایش دومین دوره مهرواره هوای نو با تاکید به جایگاه مهم بانوان بیان داشت: جایگاه بانوان برای همه روشن است و آغازگر هیأت و هیأت‌های نخستین شکل گرفته را می‌توان گفت بانوان بودند که در سوگ شهادت شهدای کربلا به مرثیه خوانی پرداختند. زنان نقش مهمی در فضای آینده دارند و در فضای آینده آنچه که مشخص است حضور بانوان در جامعه رو به تصاعد است و لازم است برای آن برنامه داشته باشیم از این رو لازم دیدیم هیأت رنگ و بوی بانوان را داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در هیأت داوران و برگزیدگان این نکته بسیار لحاظ شد و در این سال‌های اخیر هیأت مردانه بود و برای رسیدن به نقطه ایده آل زمان می‌برد.

انتهای پیام/

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false