×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مصرف برق در استان بوشهر از ۲۳۰۰ مگاوات عبور کرد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از غلامرضا حشمتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر افزایش بیشتر دما در ۱۴ روز آینده پیش بینی می‌شود مصرف برق استان بوشهر به رکورد جدیدی برسد.

وی بیان کرد: با هدف پایداری بیشتر برق در این روزهای گرم انتظار می‌رود مشترکان هم استانی در مصرف برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در استان بوشهر ۷۵ درصد مشترکان براساس الگو مصرف و همچنین ۲۰ درصد مشترکان ۲ برابر الگو و پنج درصد باقیمانده نیز مصرف بیش از الگو دارند.

حشمتی افزود: مشترکان هم استانی با هدف برخورداری از طرح سراسری پاداش وزارت نیرو باید مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند.

وی گفت: از آغاز خردادماه تاکنون مشترکان برق در استان بوشهر حدود ۹۷ هزار مشترک هم استانی در مجموع موفق به دریافت ۱۴.۵ میلیارد تومان پاداش در طرح سراسری وزارت نیرو شدند.

حشمتی اظهار کرد: اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو تا پایان شهریورماه تداوم دارد که امید است هم استانی با مسئولیت شناسی و مصرف بهینه از این طرح برخوردار شوند.

وی گفت: تنظیم دمای کولر روی دمای ۲۴ درجه، شست و شو سرویس به موقع کولرها، استفاده از دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‎‌های غیرپیک، استفاده از ظرفیت نور خورشید برای روشنایی منزل از جمله راهکارهای مهم برای صرفه جویی در مصرف برق است.

حشمتی افزود: شرکت توزیع نیروی برق در بخش‌‎های ستادی و عملیاتی تمام توان خود را بکار گرفته تا عبور موفقی از پیک بار مصرفی تابستان داشته باشیم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false