×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اجتماع بزرگ مردمی «مدافعان حریم خانواده »در دیلم برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرنگار مهر، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) شهرستان دیلم چهارشنبه شب در این اجتماع مردمی با اشاره به ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرای اطهر (س) بانوی بزرگواری که مظهر کمالات الهی و برترین اسوه‌ی انسان‌ها به ویژه زنان و از نظر عفاف و حجاب الگوی بی نظیری هستند که با دقت در سیره و زندگانی آن حضرت به اوج عظمت ایشان می‌توان پی برد.

سرهنگ پاسدار محمد سلیمی افزود: این بانوی بزرگوار چنان حیا و عفاف را به عنوان یک فضیلت ارزشی و کمال گرایانه که مورد خواست و رضایت خداوند است سرلوحه رفتار خویش قرار داده بود که از تمام نامحرمان حتی از مردان نابینا نیز خود را می‌پوشاند.

وی با تاکید بر اینکه اولین عنصر تشکیل دهنده خانواده زن است تصریح کرد: زن می‌تواند در اصلاح جامعه نقش برجسته و کلیدی داشته باشد، همانگونه که زنان ما در اصلاح جامعه اسلامی نقش کلیدی و برجسته‌ای داشته‌اند.

اجتماع بزرگ مردمی «مدافعان حریم خانواده »در دیلم برگزار شد

سرهنگ پاسدار سلیمی افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی زن در جامعه دارای ارزش و جایگاه خاصی است و همانگونه که در تصمیمات کلان کشور و عرصه‌های مختلف حضوری فعال دارند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) دیلم ادامه داد: زن با حجاب در وهله نخست برای خود امنیت ایجاد می‌کند و در وهله بعد برای جامعه امنیت آفرین است.

وی گفت: امروزه می‌بینیم زن محجبه ایرانی در صحنه‌های علمی، سیاسی، ورزشی و …حضوری فعال و قدرتمند دارد و این نشان می‌دهد حجاب اسلامی هیچ مانعی برای پیشرفت زن ایجاد نمی‌کند.

سرهنگ پاسدار سلیمی افزود: سرمایه‌گذاری اصلی دشمن، امروز بر ارزش‌های ما است.

وی تاکید کرد: رسالت اصلی خانواده اسلامی پایبندی به ارزش‌های دینی است، ارزش‌هایی که خون‌بهای آن شهادت عزیزترین مردم ما بوده است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false