×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه‌های انتخاباتی ۱۴_۰۴_۱۴۰۲

غلامعلی میگلی نژاد در روزهای گذشته تصمیم خود را جهت حضور در انتخابات حوزه بوشهر، گناوه و دیلم نهایی کرده است و در حال رایزنی با چهره‌های مختلف می‌باشد، وی در دوره قبل از قطار بهارستان جا ماند و به یاری افراشته شتافت؛ ولی مصلحت و سیاست حاکم بر انتخابات وقت، مانع از حضور افراشته هم در بهارستان شد.

 

شنیده‌های محافل و فضای مجازی حکایت از آن دارد در حالی که نام افراشته به عنوان کاندیدای احتمالی حوزه دشتی و تنگستان مطرح بوده و قرار بود در شهر بوشهر دفتر انتخاباتی خود را دایر کند، گفته می شود به دلیل فشار اطرافیان مبنی بر عدم اقبال عمومی، انصراف از انتخابات و غیره، وی قصد دارد از انتخابات کناره‌گیری نموده و به نشانه احترام و قدردانی، به میگلی نژاد در حوزه بوشهر بپیوندد، تا موجبات پیروزی او را فراهم آورده و زحمات ۴ سال پیش وی را جبران کرده باشد.

 

شنیده می‌شود؛ هم اکنون با نزدیکی به انتخابات، بیشترین فشار از سوی نمایندگان استان بر روی مسئولین وارد شده است و نمایندگان در سایه خلاء های قانونی، مدام در حال وعده دادن و سفر به مردم شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود می‌باشند و در نهایت مسئولین استان را موظف به پرداخت اعتبارات لازم می‌نمایند تا افراد را به خود جذب کنند.

 

رضا کرمی باجناق سهراب انبارکی و از بستگان نزدیک غلامحسین کرمی نماینده فعلی مجلس، در گفتگو با چغادک نیوز، از نهایی شدن تصمیم خود جهت حضور در انتخابات حوزه دشتی و تنگستان خبر داده و اعلام داشت: اگر اینجانب با وجود این دو عزیز، حجت را برای خود در سنگر انتخابات مبنی بر عدم حضورم، تمام می‌دانستم؛ پس نیازی به اعلام حضور خود نمی‌دیدم، اینجانب با اندیشه اصلاح طلبی وارد انتخابات خواهم شد و با توجه به دیدگاه اصولگرایی این دو کاندیدا، اگر در بین کاندیداها اجماعی قرار است صورت گیرد اینجانب تمایل دارم با نامزدهای جریان اصلاحات و همسو با خودم به اجماع برسم ولا غیر.

 

اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر اعلام کرده است: امسال انتخابات در بیش از ۸۲۳ شعبه اخذ رای ۴۰ شهر و ۶۴۰ روستا و آبادی و ۱۰ شهرستان برگزار خواهد شد.

 

شنیده می شود، یکی از کاندیداهای حوزه بوشهر، گناوه و دیلم در اقدامی محیر العقول به عنوان رزمنده و بازگو کننده خاطرات جنگ در زیارت عاشورای یکی از ادارات شهرستان بوشهر حاضر شده است که شائبه تبلیغاتی بودن این حرکت فرهنگی، در محافل مورد بحث قرار گرفته است.

 

احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر و اکبر پورات رئیس ستاد انتخابات استان به صورت جداگانه دیداری را با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و کاندیدای مجلس خبرگان رهبری برگزار کرده و در باب انتخابات به تبادل نظر و ارائه گزارش کار پرداخته‌اند.

 

نشست‌های نیروهای انقلابی استان به صورت روتین جهت هم افزایی و انسجام در انتخابات، در حال انجام است و در آخرین آن، نشست نیروهای انقلابی شهرستان دشتستان با حضور و سخنرانی حجت الاسلام سید رضا تقوی نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون روحانیت در مجلس برگزار شد و در آن ابراهیم رضایی کاندیدای حوزه دشتستان نیز حضور فعال داشته است.

 

کاندیداها، فعالین سیاسی، مدیران احزاب، گروه ها،جریان ها و همچنین هواداران نامزدها در صورت تمایل می توانند با شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ اقدام به برقراری ارتباط با پایگاه خبری چغادک نیوز نموده و اخبار، تحلیل ها و آخرین دیدگاه های خود را ارسال نمایند.

false
true
false
true
  1. حسن جهانشیری

    تنگستان
    چقدر رقابت سنگینی
    هر کی از راه رسید می خواد کاندید بشه

  2. حسن جهانشیری

    تنگستان
    چقدر رقابت سنگینی
    هر کی از راه رسید کاندید میشه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false