×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ادارات بوشهر با صرفه جویی در مصرف برق، ۴۰ مگاوات به کاهش مصرف کمک می کنند

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد؛ نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان در استانداری بوشهر و با حضور دکتر پورات معاون سیاسی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ، مدیرکل حوزه استانداری ، مدیر کل امور بانوان ، مدیرکل سیاسی و انتخابات، در استانداری بوشهر برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با کاهش ساعت کار ادارات پیش بینی شده مصرف برق دستگاه‌های اداری این استان ۴۰ مگاوات کاهش پیدا کند.

غلامرضا حشمتی در تشریح این خبر اظهار کرد: هدف اصلی از کاهش ساعت کار ادارات صرفه جویی حداکثری در مصرف برق و پایداری برق مشترکان است که انتظار می‌رود همگان برای تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: برای تابستان امسال سهم استان بوشهر از صرفه جویی در مصرف برق ۱۰۰ مگاوات اعلام شده که از این میزان ۴۰ مگاوات سهم دستگاه‌های اجرایی و مابقی باید توسط مشترکان خانگی محقق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهرتصریح کرد: ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر مربوط به مشترکان خانگی است که از این میزان عمده آن به دستگاه‌های سرمایشی اختصاص دارد‌.

حشمتی افزود: انتظار می‌رود مشترکان هم‌استانی در بخش خانگی با سرویس به موقع کولرها، نگه داشتن دمای کولرها روی ۲۴ درجه سانتیگراد و استفاده از دستگاه‌های پرمصرف در ساعت‌های غیرپیک از ساعت ۱۰ شب تا ۱۰ صبح به پایداری برق در استان بوشهر کمک کنند.

وی عنوان کرد: امسال با اجرا طرح سراسری پاداش وزارت نیرو، مشترکان در صورت صرفه جویی می‌توانند تا سقف ۲۰ برابر برق مصرفی خود پاداش دریافت کنند.

حشمتی ادامه داد: مشترکان در صورت مشارکت در طرح سراسری پاداش می‌توانند علاوه بر کمک به پایداری برق، سهم پرداختی خود برای قبض برق را به صفر رسانده و حتی برای دوره‌های آتی بستانکار وزارت نیرو شوند.حشمتی در ادامه از همه مدیران و کارشناسان و اصحاب رسانه حاضر در نشست خواستار همکاری در اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف و خاصه اقناع مردم شریف استان برای سبقت گیری در دیافت پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی شدند.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false