×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نشست مدیریت مصرف و اشاعه پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی در گناوه برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد: نشست مدیریت مصرف و اشاعه پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی به میزبانی مدیریت برق شهرستان گناوه و با حضور مدیران دفاتر پیشخوان، دهیاران، معتمدین و مسئول پایگاه مقاومت بخش مرکزی گناوه، اصحاب رسانه، مدیر برق گناوه، رئیس برق بندر ریگ، فرمانده بسیج شرکت، کارشناس مدیریت مصرف و مدیر دفتر روابط عمومی برگزار شد .

 

کوفی مدیر برق گناوه با تشریح برنامه های مدیریت مصرف در تابستان جاری و هفته صرفه جویی از اهتمام مدیریت برق به اعمال مدیریت مصرف اشاره کرد و صدیق فرمانده بسیج شرکت نیز با بیان اینکه بسیجیان گناوه در سال گذشته همکاری خوبی و شایسته ای با شرکت برق استان در زمینه مقابله با سرقت و فرهنگ سازی برق داشتند ابراز امید واری کردند که مشابه سنوات قبل این روند ادامه یابد.

 

اشکپور کارشناس مدیریت مصرف شرکت با بیان اینکه سال گذشته عبور موفق از پیک بار رخ داد و این با همت صنایع، کشاورزان و مزارع پرورش میگوها ، مردم شریف استان و همت مسئولین محقق شد و پاداش نیز در قبال همکاری به مراکز یادشده تعلق گرفت.

 

فرزین پور مدیر روابط عمومی از پاداش ۲۰ برابری مشترکان خانگی که شامل کم مصرف ها و پر مصرف می شود، و توصیه هایی از جمله ؛ خاموش نمودن کولر های اضافی ، تنظیم درجه برروی ۲۴ درجه و استفاده لوازم پر مصرف از ۱۰ شب تا ۱۰ صبح برای مشترکان فهیم خانگی عنوان نمود‌.

 

موسوی رئیس برق بندر ریگ گفت: برای گذر از پیک بار تابستان نیازمند همراهی جامعه هدف می باشد که مردم شهرستان با اعمال مدیریت مصرف می توانند از خاموشی های احتمالی جلوگیری نمایند.

مسئولین و مدعوین حاضر در نشست نیز با بیان دیدگاه های خود آمادگی و همکاری با مدیریت برق شهرستان و شرکت برق را اعلام داشتند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false