×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
خدمت جدید دولت سیزدهم به بوشهری‌ها در مصرف برق خانگی

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا حشمتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: میزان مصرف برق استان بوشهر در ایام پیک تابستان به طور متوسط ۲ هزار مگاوات است که براساس تکلیف لحاظ شده باید حدود ۶ درصد از این میزان کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۸۰ درصد مصرف برق استان بوشهر در بخش خانگی است که این نشان از اهمیت و جایگاه مشترکان خانگی برای عبور موفق استان از پیک بار مصرف برق در تابستان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: وزارت نیرو برای مدیریت دو ابزار تشویقی و تنبیی را برای مدیریت مصرف در نظر گرفته که در تشویق برای استان بوشهر که هزینه هر کیلووات برق آن در تابستان ۴۰ تومان است برای هر کیلووات ۵۰ برابر این عدد به ارزش ۲ هزار تومان پاداش تعیین شده است.

حشمتی ادامه داد: مشترکان هم استانی با خاموش کردن یک کولر از ۲ یا سه کولر خانگی به راحتی می توانند ماهانه بدون کمترین سختی و مشقت یک میلیون تومان پاداش دریافت کنند.

وی افزود: در برخی از موارد نیز مشترکانی مشاهده می‌شوند که در یک محیط ۵۰۰ متری چند ده چراغ روشن و دمای آن را به ۱۶ درجه می‌رسانند که کارشناسان در حوزه ممیزی بخش تجاری به متخلفان این بخش اخطار داده و با استفاده از ظرفیت های قانونی نسبت به تذکر و حتی قطع برق مشترکان اقدام می کنند.

حشمتی اظهار کرد: در حوزه اطلاع رسانی اقدام های خوبی برای طرح سراسری پاداش اجرایی شده که این اطلاع رسانی در چند روز آینده با گستره بیشتری در سطح استان انجام می‌شود تا همگان از مزایای طرح سراسری برخوردار شوند.

وی اظهار کرد: یکی از افتخارات مهم شرکت توزیع نیروی برق در استان بوشهر در سال گذشته در شاخص نرخ خاموشی بود که با اقدام‌های انجام گرفته به ۱۷۲ دقیقه به ازا هر مشترک رسیده است.

وی افزود: در نرخ‌های تلفات و وصول به ترتیب شاهد کاهش یک درصد و افزایش ۲ درصدی بودیم که این مهم با تلاش تمامی مجموعه محقق شده است.

حشمتی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر اجرا شد که این حجم اجرا پروژه نشان از سختکوشی و همت مضاعف بخش مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر دارد.

 

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false