×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری دومین نشست هم اندیشی عبور موفق از اوج بار در بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد؛ در دومین نشست و جلسه مدیریت مصرف، تبیین پاداش ۲۰ برابری مشترکان، اعمال مدیریت بار در جامعه هدف تعیین شده روز پنج شنبه ۱۴۰۲/۳/۱۸ با حضور معاونین ، مدیران برق شهرستان و حوزه ستادی در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برگزار شد.

حشمتی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه برای برون رفت از تابستان سخت امسال نیاز به استفاده حداکثری از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای رعایت الگوی مصرف می باشد، عنوان کرد: هدف از تشکیل هم اندیشی ها رفع موانع و سرعت بخشیدن به برنامه های عملیاتی است که با تدابیر اتخاذ شده و همکاری های بخش های اداری، صنایع، کشاورزان و مردم شریف استان شاهد گذر موفق و بدون اعمال خاموشی به مشترکان خانگی باشیم.

حشمتی در ادامه اشاعه فرهنگ و برنامه اختصاص پاداش ۲۰ برابری به مشترکان خانگی را تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی در شهرها و روستای استان با بهره گیری از پتانسیل مردمی، امامان جمعه، شورای اداری شهرستان، دهیاران، شوراها، دفاتر پیشخوان و ICT روستایی، فعالین فضای مجازی و پایگاه های خبری باید صورت گیرد.

وی از اعلام آمادگی کامل پرسنل این شرکت در ستاد و صف برای همراهی و همکاری با مردم استان خبر داد و از تعامل های صورت گرفته در سال گذشته از کلیه ارکان دولتی و مردمی تشکر نمودند .

معاونین و مدیران ستاد و شهرستان نیز با بیان نظرات خود و تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری و عملیاتی از جمله تشکیل گروه های فضای مجازی در هر شهرستان ، تبلیغات محیطی ، استفاده از تمامی نیروها را برای عبور موفق از اوج مصرف در تابستان اعلام نمودند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false