×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
تقدیر فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد: در آیینی با حضور سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق ( ع) استان بوشهر از عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر قدردانی و با اهداء لوح تقدیر از حشمتی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و فرمانده بسیج شرکت تقدیر به عمل آمد.

این تجلیل در راستای تلاش شبانه روزی و گذر موفق از پیک بار سال ۱۴۰۱ و تعاملات فی مابین سپاه استان و شرکت توزیع نیروی برق، برنامه ریزی برای عدم اعمال خاموشی برق در سال جاری انجام شده است.

در این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان از همکاری نهادهای نظامی بویژه سپاه امام صادق(ع) در حوزه مدیریت مصرف انرژی و کاهش ۲۰ درصدی مصرف برق یگان های مربوطه در تابستان سال گذشته، فعال سازی گذشت رضوین به منظور مقابله با سرقت شبکه های برق و پشتیبانی از صنعت برق استان از فرماندهی سپاه امام صادق استان، سردار رزمجو و مجموعه سپاه امام صادق ( ع) استان قدردانی کرده است.


حشمتی ابراز امیدواری کرده است که در سایه برنامه ریزی ها و تعاملات صورت گرفته، امسال تابستان نیز شاهد پایداری و استمرار برق رسانی به مردم شریف استان و رضایتمندی آنها باشیم.

گفتنی است؛ در این نشست صمیمی زمینه های همکاری دوجانبه در جهت عبور موفق از تابستان ۱۴۰۲ مورد توافق قرار گرفته است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false