×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
با حضور رئیس مجمع مردمی عالی ورزش دومین جلسه هم اندیشی همایش « دامان » در بوشهر برگزار شد

دومین جلسه هماهنگی و راهبردی مراسم دامان با حضور عظیم کریمی دبیر مجمع ورزش کشور و حجت الاسلام میثم دهقانی و دبیر مجمع مردمی ورزش محمد جواد زارعی و با حضور جمعی از فعالین فرهنگی ، ادبی ، رسانه،امور بانوان ، خانواده ..عصر روز چهارشنبه ساعت ۲۰در سالن کنفرانس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد .

عظیم کریمی رئیس مجمع مردم کشور با اشاره تشریح اهداف و سیاستگذاری های همایش دامان پرداخت و گفت :یکی از محورهای مهم ورزشکاران اخلاق مداری و احترام به خانواده است .
وی با اشاره به اسطوره کشتی جهان پهلوان تختی اشاره و یادآور شد : مردم ، جهان پهلوان تختی را برای کسب مقام طلا تشویق نمی کردند بلکه برای اخلاق مداری و منش پهلوانی مورد حمایت آحاد مردم قرار گرفت .

عظیم کریمی با اشاره به تجربه برگزاری چهار رویداد دامان در کشور خاطر نشان کرد : در طول یک سال چهار همایش در مشهد ، بجنورد ، شیراز ، قشم برگزار کردیم که از این چهار همایش، سه استانی و یک ملی بود که بازتاب همایش به صورت سراسری در شبکه های سه ، افق …پخش شد .

رئیس مجمع مردمی ورزش کشور یادآور شد :بوشهر این پتانسیل دارد که با برنامه ریزی و معرفی قهرمانان ورزشکار در سطح ملی به میزبانی استان بوشهر برگزار شود .

وی با اشاره به چاپ کتاب های همایش دامان خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی بعمل آمده ، زندگی نامه قهرمانان ورزشکار استان ها منتخب در همایش دامان توسط یکی از نویسندگان و پژوهشگر جوان بوشهری به نگارش در می آید .

#از طرح کارت سبز حمایت حمایت می کنیم#

در ادامه در رابطه با سوالی پیرامون « کارت سبز » که در تیم قلمداران هنر جنوب که در شهر بوشهر در حال اجرا است خاطرنشان کرد ؛

طبیعتاً همچنان که جشنواره مردمی عمار در بخش فیلم تشکیل و به خوبی در کشور مطرح شده است ، می توانیم طرح کارت سبز به عنوان جشنواره مردمی حرکت های پهلوانانه برنامه ریزی و در کشور به صورت سالانه اجرا و منتخبین تجلیل به عمل بیاید .

عظیم کریمی رئیس مجمع مردمی ورزش کشور ضمن تشکر از مسعود عرب زاده مدیر عامل تیم قلمداران هنر جنوب بابت ایده و اجرا طرح کارت سبز یادآور شد : بعد از ارایه پروپوزال و دفاعیه از طراح هنرمند جوان بوشهری ، با همراهی سازمان لیگ و دیگر سازمان ها ابتدا در فوتبال و بعد در رشته های دیگری ورزشی به صورت سراسری اجرا خواهیم کرد و حتما از برنامه های که تشویقی برای ورزشکاران محسوب می شود و در جهت تقویت کارهای فرهنگی ارزشی است حمایت می کنیم .

وی با اشاره به سخت گیری های که در بخش قوانین ورزشی در جوامع بین المللی مانند فیفا و فیلا صورت می گیرد خاطرنشان کرد :

تلاش می شود که نخست در فوتبال پیشنهاد کارت سبز مطرح شود ولی این طرح قابلیت اجرا در دیگر ورزش ها دارد که می توانیم امیدوار باشیم طرحی که از بوشهر مطرح شده در دیگر ورزش ها به صورت جهانی اجرا شود .

در ادامه حجت الاسلام میثم دهقان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به فعالیت های چشم گیر برنامه های ورزشی در مدت یکسال بیان داشت : یکی از جوامع پیشرو مجمع مردمی ورزش است که توانسته با ابتکار عمل خوب ، تمامی مجمع های خانواده ، ادبی ، زنان… در یک چارت سازمان دهی و از همه ظرفیت های مردمی در جهت خدمت به ورزش استان بهره ببرد که از اینجا از دبیر مجمع محمد جواد زارعی تقدیر و تشکر می کنیم .

در این آیین ؛ سبحان زنگی ، مسعود عرب زاده ، پری خواجه، مسعود فریدونی ، طیبه آستانه ، الناز رشیدی ، فاطمه زارعی ، علی اسماعیلی ، محمد رضایی ، امیر ریشهری زاده ، ساسان تقوای، ابوالفضل شجریان و امید لشکری به عنوان معاونین ،فرهنگی ،رسانه ، ارتباطات ، عملیات ، راهبردی ، مشاور ، امور بانوان ، امور شهرستان ها در مجمع مردمی ورزش منصوب شدند و همچنین از مسابقه شنا قهرمانی در گروه های مختلف تقدیر به عمل آمد .

براساس این گزارش ورزشکاران مسابقه قهرمانی شنا استانی ، حلما شفیعی ، زهرا بحرینی ، هلیا افتخاری گروه سنی ( ۷الی ۸)، زهرا احمدی ، اسما کریمی ، شهرزاد دلکانی ( ۹تا ۱۰) پانیا حیدری ، هستی عطایی ، باران رنجبر گروه سنی ( ۱۱تا ۱۲) مبینا جعفرزاده ، دنیا زارعی ، مهرتا زارعی ، گروه سنی (۱۳تا ۱۴) باران اکبری ، فاطمه صمدی ، آتنا رضا زاده گروه سنی (۱۵تا۱۷) تقدیر بعمل آمد .

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false