×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
هنگام‌پور: کار سختی در جام جهانی خواهیم داشت/ کادر فنی تیم ملی، دیدارهای لیگ را ندیده است

رضا هنگام‌‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکست ۸۶ بر ۷۴ تیم ملی بسکتبال ایران مقابل چین در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ اظهار داشت: همین که مثل بازی مقابل ژاپن با اختلاف ۳۵ امتیاز نباختیم، خیلی خوب است.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان ادامه داد: بسکتبال ایران اگر می‌خواهد همچنان قدرت آسیا باشد، باید نسل‌سازی کند که البته این کار در سال‌های اخیر انجام نشده است. دیدید که در بازی مقابل چین، میدان دادن به بازیکنانی مثل متین آقاجان‌پور و سینا واحدی، نتیجه داد. تا چه زمانی تیم ملی باید در غیاب حامد حدادی، دست به عصا راه برود؟! نسل آینده باید با اعتماد به نفس ساخته شود و البته در مسابقات مهم، بازی و کسب تجربه کند.

هنگام‌‌پور در مورد عملکرد ملی‌پوشان در بازی مقابل چین گفت: بازیکنان ایران در بازی با چین با شهامت بازی کردند و روحیه بهتری داشتند. همه آنها کمک کردند تا روند جنگندگی تیم حفظ شود. البته تنوع تاکتیکی تیم در حمله، پایین بود و از ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشد. این نشان می‌دهد که کادر فنی، دیدارهای لیگ را ندیده است.

وی درباره اینکه محمد جمشیدی در بازی با چین، امتیاز نگرفت، تصریح کرد: دلیل این موضوع، سیستماتیک است وگرنه همه ما عملکرد او را در تیم شهرداری گرگان دیده‌ایم. او برای انجام بازی همیشگی خود، نیاز به موقعیت بیشتری دارد. از طرفی نباید همیشه به ستاره‌های تیم، متکی بود.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی به بازیکنان جوان، میدان داد تا یکی دو سال دیگر به تیم ملی کمک کنند. جوان‌ها باید جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته تیم شوند و به آنها میدان داد. با روندی که تیم ملی در پیش دارد در پست ۵ و در غیاب حدادی، همچنان مشکل خواهیم داشت.

او در مورد آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی گفت: ایرادهای تیم به ویژه در دفاع باید برطرف شود. تیم ملی نیاز به تغییر نگرش و بازیکن دارد تا انگیزه و نیروی جوانی به تیم ملی تزریق شود. با این ساختار و سبک بازی،‌ کار سختی در جام جهانی خواهیم داشت. ممکن است برخی بازیکنان از حرف من ناراحت شوند ولی همه باید حوصله کنند تا تیم ملی جوانگرایی کنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false