×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مرگ همزمان زن و مرد جوان در نیاوران + تصاویر

به گزارش چغادک نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم ، ساعت ۱۲ ظهر دیروزچهارشنبه بیست و ششم بهمن‌ماه، مأموران ۱۲۳ کلانتری نیاوران در تماس تلفنی با محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، مرگ مشکوک زن و مرد جوان را در خانه‌ای در محدوده میدان نیاوران گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی، امدادگران اورژانس و مأموران ایستگاه شماره ۶۱ آتش‌نشانی شهرداری تهران راهی محل حادثه شدند و اقدامات اولیه را آغاز کردند.

تیم تحقیق در محل حادثه با جسد زن و مرد میانسالی مواجه شدند که براثر گازگرفتگی فوت کرده بودند؛ همچنین مرد جوان دیگری در خانه حضور داشت که توسط آتش‌نشانان زنده پیدا شد و به بیمارستان برای سیر مراحل درمان منتقل شد.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت این ۳ زن و مرد جوان دچار گازگرفتگی شدند و یکی از بستگان آنها هنگامی که درب خانه را باز کرده با اجساد مواجه شده و موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده است.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و محل حادثه پلمب شد همچنین تحقیقات در رابطه با علت این حادثه مرگبار ادامه دارد.

دادسرای امور جنایی , دادسرای امور جنایی ,

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false