×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امضاء تفاهم نامه همکاری شرکت توزیع نیروی برق و پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خبر داد؛ غلامرضا حشمتی در آیین انعقاد این تفاهمنامه اظهار کرد: تفاهمنامه همکاری این شرکت با پارک علم و فناوری در راستای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب و همچنین شتاب بخشی به جریان تحقیقات و نوآوری، کاربردی تر کردن نتایج تحقیقات و نوآوری، تجاری سازی محصولات دانش بنیان و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی، استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران برای تامین نیازهای شرکت به امضاء رسیده است.

وی بیان کرد: سند یاد شده همچنین در راستای سند چشم‌انداز تولید علم و فناوری بومی و نقشه جامع علمی کشور اجرایی خواهد شد.

حشمتی ادامه داد: مدت زمان اجرا تفاهمنامه‌ یکساله و با رویکرد تقویت و توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهش‌های کاربردی و خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای است که در صورت توافق طرفین قابلیت تمدید دارد.

وی اظهار کرد: بر اساس این تفاهمنامه منعقد شده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر استفاده از محصولات و خدمات دانش بنیان واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر را در پروژه ها و برنامه‌های توسعه‌ای خود با اولویت جدی دنبال خواهد کرد.

وی گفت: در مقابل پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز از پژوهش‌های کاربردی و کارآفرین واحدهای دانش بنیان منجر به ایجاد اشتغال و نوآوری حمایت خواهد کرد.

حشمتی ادامه داد: همچنین مقرر شده تا فهرستی از دستاوردها و خدمات پارک علم و فناوری به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ارائه شود تا این شرکت بتواند در پیشبرد اهداف عالیه خود استفاده کند‌.

وی افزود: ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی به این شرکت و پیمانکاران معرفی شده براساس استانداردهای علمی و بین المللی، حمایت از ایده‌ها و طرح های نوآورانه مورد سفارش شرکت توزیع به واحدهای فناور، مشاوره درباره مشکلات و مسائل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از سوی استادان متخصص پارک و حمایت از ایده‌ها و طرح های کاربردی مشترک از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری خلیج فارس در این تفاهم نامه همکاری است.

حشمتی افزود: در راستای اجرا تفاهمنامه مقرر شده هر ۲ ماه یکبار نشست‌های مشترک برنامه ریزی و هماهنگی برای دستیابی بهتر به اهداف این تفاهم نامه برگزار شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false