×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
آماده‌باش ۲۳ ایستگاه آتش نشانی در پی بارندگی

به گزارش چغادک نیوز، محمدهادی قانع  با اشاره به استقرار و آماده باش کامل تیم های عملیاتی از ساعت ۱۷ روز گذشته در ۱۲ نقطه شهر اظهار داشت: همزمان با اعلام بارندگی نیروهای آتش‌نشانی تمام ۲۳ ایستگاه عملیاتی به صورت آماده‌باش درآمدند و در ۱۲  منطقه که احتمال بروز حادثه وجود داشت استقرار خودرویی نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه آتش نشانان از  حوالی ساعت ۱۷ روز گذشته آماده باش بوده و با شروع بارندگی از صبح امروز  تاکنون مشغول عملیات های امداد رسانی هستند ،گفت: جمع بندی آمار و عملیات های آتش نشانی نشان می دهد که در پی بارش شدید باران بیش از ۲۰مورد عملیات ایمنی و  پیشگیری شامل:  نظارت بر تمامی معابر و خیابان ها، نظارت بر رودخانه ها، ایمنی پل ها و کنار گذرهای شهری، استقرار جهت تامین ایمنی و … توسط  تیم عملیاتی از ۲۳ ایستگاه به انجام رسیده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: آب گرفتگی برخی معابر و منازل مسکونی، واژگونی یک دستگاه پژو در بلوار خلیج فارس، قیچی شدن تانکر سوخت حامل بنزین در کمربندی احمدآباد، قطع شدگی و سقوط درختان، آبگرفتگی یک باشگاه ورزشی در تاچارا از جمله حوادث مهم در چند ساعت گذشته گزارش شده است که خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت.

قانع بیان کرد: با توجه به شرایط جوی پیش آمده و نزول برکات الهی و پیش بینی سازمان هواشناسی به اطلاع همه شهروندان محترم می رساند کلیه پرسنل این سازمان آمادگی کامل در جهت امدادرسانی سریع و به موقع با تجهیزات کامل را دارند.

وی از همه شهروندان عزیز خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و جدی گرفتن خطر، در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته باشند و با این سامانه تماس بگیرند. کلیه پرسنل این سازمان بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز در داخل و خارج از شهر هستند./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false