×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رئیس ستاد سحر استان بوشهر از حضور حماسی مردم استان در انتخاب آیت الله رئیسی قدردانی کرد

به گزارش چغادک نیوز: عبدالرضا عالی پور رئیس ستاد سحر استان بوشهر در پیامی از حضور پرشور مردم ایران اسلامی و استان بوشهر و نیز انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور اسلامی ایران قدردانی نمود.

متن پیام وی بدین شرح می باشد؛

اینک که به لطف خداوند متعال و بر خلاف تبلیغات و هجمه های سنگین رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی مبنی بر تحریم انتخابات، ملت شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی با رای خود تغییر به نفع مردم را انتخاب کردند و شاهد حضور پرشور مردم عزیز ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح آیت الله رئیسی بودیم .

بر خود لازم میدانیم که از تلاش همه دست اندرکاران، حامیان ، ستاد های مردمی، خصوصا مردمان شریف و همیشه در صحنه این مرز و بوم که دل در گرو میهن خویش دارند و با وجود همه مشکلات و سختی ها، باز هم با امید به فردای بهتر و تغییر وضع موجود که یقینا به نفع مردم رقم خواهد خورد، پای این نظام جانانه ایستاده اند؛ تشکر نموده و قدردان حضور تک تک آنان در این عرصه و در این برهه حساس باشیم .

به امید آنکه با تشکیل دولتی مردمی و در جهت ساختن ایرانی قوی و برگرفته از گفتمان تحول و عدالت اجتماعی حضرت آیت الله رئیسی، شاهد پیشرفت بیش از پیش ایران اسلامی در همه زمینه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و فائق آمدن بر مشکلات داخلی و نیز سرافرازی ملت غیور ایران در جوامع بین المللی باشیم .

عبد الرضا عالی پور
رئیس ستاد سحر استان بوشهر

false
true
false
true
  1. ناشناس

    ای شیرم …یقه ها دیپلماتی شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false