×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
درصورت ورود به شورا حوزه تخصصی ام کمیسیون فرهنگی است/ قول می دهم هرماه طی ۴۸ روز در ۴۸ مسجد به مردم گزارش عملکرد دهم

به گزارش چغادک نیوز: علی اکبر رئوفی مقدم کاندیدای شوری اسلامی شهر بوشهر در مناظره ایی که بین وی, نصرالله اسدی و زهرا امیریان در مجموعه تلویزیونی هشتگ تی وی برگزار شد به ایراد برنامه ها, اهداف, سوابق مسئولیتی, اجرایی و نقد مسائل شهر پرداخت.

علی اکبر رئوفی مقدم با بیان اینکه شورای شهر باید از فضای سیاسی دور شود, اظهار داشت: انتخاب شهرداری نباید پشت درهای بسته انجام شده و در کوتاه ترین زمان باید مبلمان شهری مورد توجه قرار گرفته و اصلاح شود.

وی با اشاره به اینکه برای تاکسیرانی باید تعاونی تاکسی‌داران تشکیل شود و شورا به عنوان پشتیبان از آنها حمایت کند, گفت: دریافت تسهیلات و نوسازی ناوگان حمل و نقل رسالت مهم شورا بوده و شورا به عنوان بازوان اجرایی هموار کننده مسیر برای فعالیت‌های حوزه تاکسیرانی است.

این چهره انقلابی با بیان اینکه در صورت ورود به شورا حوزه تخصصی‌ام برای کار کمیسیون فرهنگی خواهد بود, افزود: در حوزه فرهنگی هدف و برنامه‌های متنوعی برای قشرهای مختلف دارم چراکه ارتقاء فرهنگی و اجتماعی اولویتی اجتناب‌ناپذیر است که باید از  تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده شود.

رئوفی مقدم خاطر نشان کرد: در حوزه فضای سبز کارهایی انجام شده است ولی در برخی از نقاط بدلیل کمبودها, فضای سبز ما نشاط آفرین احساس نمی‌شود و در اولین فرصت باید درخت‌های فاقد ثمر که به تاسیسات آسیب زده است هرس شده و بار آنها کم شود و به مرور زمان باید درختان جدید جایگزین آنها شود.

علی اکبر رئوفی مقدم بیان کرد: شورای جدید باید بدون شک مطالبات مردم را به طور قطع پیگیری نموده و با تعامل و فارغ از دعواهای شخصی برای حل مشکلات مردم پیشگام شود.

وی گفت: شورای آینده از شورای گذشته باید درس عبرت بگیرند و کمیسیون ماده صد نباید دکان و بازاری برای تخلف باشد, امید است در بازنگری که از سوی مجلس در دستور کار قرار گرفته این مهم بخوبی در آن دیده شود.

این کاندیدای شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به اینکه باید قدرت چانه‌زنی‌ها بیشتر شود, گفت: چه کسی گفته است بوشهر که شهری مرزی محسوب می‌شود باید حتما از بودجه شهرداری صرف تقاطع غیرهمسطح نماید چرا نباید از اعتبارات غیر از شهرداری استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: اولین قولی که به مردم می دهم این است; آمادگی دارم هرماه طی ۴۸ روز  در ۴۸ مسجد در طول دوره چهارساله شورا به مردم گزارش عملکرد ارائه دهم.

وی گفت: شورای جدید فارغ از زدو بند های سیاسی باید به دنبال اجرا پروژه‌ها باشند, بیشتر از ۱۴۰  نفر وارد عرصه انتخابات شده اند و باید گفت اکنون شهر دست مردم است.

علی اکبر رئوفی مقدم با اشاره به اینکه شورا باید در کنار و همراه مردم باشد تا بتواند به حل مشکلات مردم کمک نموده و اگر قادر به حل مشکلات آنها نیستیم حداقل در کنارشان باشیم, اضافه کرد: در حوزه مسکن مهر مسئول بودم ولی برای جهش در امور دیدار با مسئولان ارشد کشور را به دیدار با استاندار ترجیح می‌دادم که بازدهی بیشتری داشت.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false