×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعضای ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در بخش آبپخش معرفی شدند

جلسه معارفه اعضای ستادهای انتخابات آیت الله رئیسی در بخش آبپخش  چهارشنبه شب در دفتر امام جمعه آبپخش شهرستان دشتستان برگزار گردید.

در این نشست محمود نگهبان هماهنگ کننده ستادهای خواهران و برادران آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بخش آبپخش در خصوص چگونگی شکل گیری ائتلاف نیروهای انقلاب با انتخاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و همچنین شورای وحدت نیروهای انقلاب شهرستان دشتستان به منظور انتخاب و معرفی فرد اصلح گزارشی ارائه نمود.

وی با اشاره به شخصیت های برگزیده برای این مسئولیت و جلساتی که در همین رابطه برگزار شده اظهار امیدواری کردند بایان داشت: دوستان در این مسیر با توکل به پروردگار متعال و مساعدت نیروهای زبده و انقلابی چارت تشکیلات خود مؤثر واقع شوند .

در ادامه این جلسه شهریار پیروی و  پری رضایی به عنوان رؤسای ستادهای انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی  و نیز غلامحسین احمدی و زینت نیک بین به عنوان رؤسای شورای وحدت نیروهای انقلاب در قسمت برادران و خواهران بخش آبپخش معرفی شدند.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی با گرامیداشت و تسلیت سالروز درگذشت امام راحل و همچنین گرامیداشت سالروز ۱۵خرداد با تشکر از حضار بابت قبول این مسؤلیت مهم از آنها خواستند با دقت نظر لازم و ایجاد تعامل سازنده با آحاد مختلف مردم و نیز ایجاد زمینه لازم برای انتخاباتی سالم تلاش مضاعف کنند.

امام جمعه آبپخش باییان کرد: مردم با حضور حداکثری خود بر اساس رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در انتخابات پیش رو شرکت نموده و گزینه اصلح خود را انتخاب می کنند.

وی در پایان گفت:  با شکل گیری دولت تحول گرا که مد نظر مقام معظم رهبری است طوری عمل شود که مردم دیگر فریب قول و قرار ها و وحده های تو خالی را نخورند وبا انتخاب فرد اصلح مسائل و مشکلات معیشتی مردم که مشکل اصلی مردم جامعه امروزی ماست به خوبی و در شأن و منزلت مردم شهید پرور مرتفع گردد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false