×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نباید با خرده گرفتن بر تبلیغات قانونی رقبا بر طبل تخلف از قانونی بکوبیم که بدان قانون آگاهی کامل نداریم

به گزارش چغادک نیوز: عبدالرضا عالی پور رئیس ستاد انتخاباتی حامیان آیت الله رئیسی در استان بوشهر به پیام رئیس ستاد موج جنوب در پی متخلف جلوه دادن فعالیتهای انتخاباتی ستادهای آیت الله رئیسی در استان واکنش نشان داد.

رئیس ستاد انتخاباتی حامیان مردمی رئیسی(ستادسحر) در پی انتقاد مسئولین برخی از ستادهای رقیب در خصوص تعدد بنر های تبلیغاتی ستاد آیت الله رئیسی اظهار کرد: اولا از منظر قانون انتخابات, تعدد ستادها تخلف نبوده و در قانون به غیر از ستاد مرکزی مجوز ستادهای فرعی نیز پیش بینی گردیده است و ثانیا هم اینکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در سطح شهر که موجب جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات خواهد شد نباید موجب نگرانی و انتقاد رقبا باشد و این نگرانی جای تامل و سوال دارد .

عبدالرضا عالی پور افزود: بر همه ما واجب است اکنون که جو ناامیدی, یاس و ناامیدی بر جامعه حاکم است تلاش نمائیم که در جهت رفع آن با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولتی قوی و مردمی گام برداریم نه اینکه با خرده گرفتن بر تبلیغات قانونی رقبا بر طبل تخلف از قانونی بکوبیم که بدان قانون آگاهی کامل نداریم.

وی خاطر نشان کرد: در پایان هم ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ایران برای همه ایرانیان است و شمالی, خراسانی و جنوبی کردن ایران خود نوعی جفا به همه مردمی است که همیشه دل در گرو نظام داشته و تا پای جان پای انقلاب و میهن خویش ایستاده اند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false