×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
ضرورت شکوفایی و استفاده از ایده های خلاقانه جوانان در مدیریت شهری

به گزارش چغادک نیوز: سید منصور فاطمی از فعالین فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر طی یادداشتی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت و ایده های خلاقانه جوانان راه توسعه و پیشرفت شهری را هموارتر میکند اعلام داشت; با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی و همچنین گستردگی دسترسی جوانان به اطلاعات مختلف، این مهم موجب شکوفایی خلاقیت های آنها شده است.

با توجه به اینکه جوانان و نوجوانان آینده سازان کشور می باشند بایستی بستری فراهم شود و در راستای تقویت ایده های خلاقانه جوانان تلاش صورت گیرد چرا که این عمل موجب می‌شود در آینده مدیرانی خلاق و کارآمد در راس امور این کشور قرار گیرند.

وجود پارک های علم و فناوری یکی از اقدامات موثر در این خصوص بوده است اما این به تنها کافی نیست و بایستی با بهره گیری از ایده های جوانان در مدیریت امور شهری و استفاده از پتانسیل نیروهای انسانی نخبه در اجرای این موضوعات زمینه محک زدن فرزندان این کشور فراهم شود.

اعتماد به نیرو های جوان و بهره گیری از ظرفیت های آنان موجب پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها خواهد شد و با تکیه بر نیروها جوان و استفاده از توانمندی، استعدادهای نهفته و خلاقانه آنها می تواند راه پر‌پیج و خم پیش رو را با سلامت طی کرد و به موفقیت رسید.

مسئولین بایستی فضاهایی را جهت ارائه ایده های خلاقانه جوانان در شهر ها ایجاد کنند و تلاش کنند ایده های آنها را به مرحله اجرایی برسانند و زمینه پرورش  نیروهای انسانی جوان و کارآمد را برای پزیرش پست های مهم در آینده شهر ها فراهم سازند چرا که این عمل موجب پیشرفت و آبادانی مناطق خواهد شد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false