×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
امدادرسانی به ۹۶۳ فرد گرفتار در برف و کولاک استان سمنان

به گزارش چغادک نیوز، مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با توجه به بارش برف و وقوع کولاک شدید در استان سمنان، گردنه‌های صعب‌العبور و مسدود شدن برخی از محورهای مواصلاتی استان، امدادگران برای خودروهای عبوری از این مسیرها امدادرسانی و اقدام به توزیع اقلام غذایی برای در راه‌ماندگان کردند.

وی تأکید کرد: امدادگران هلال احمر استان سمنان به ۹۶۳ سرنشین و ۳۲۱ خودرو در جاده‌های این استان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: علاوه بر عملیات امدادرسانی، امدادرسانان هلال احمر توانستند، ۲۵۵ نفر را در پایگاه‌های امدادی و مراکز اسکان هلال‌احمر اسکان دهند.

محمدخانی تأکید کرد: امدادگران اقدام به توزیع ۳۴۷ بسته غذایی بین در راه‌ماندگان در محورهای مواصلاتی استان سمنان کردند و ۱۲ تیم عملیاتی همراه با ۳۶ نفر از نجاتگران هلال احمر در این امدادرسانی‌ها فعالیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه امدادرسانی به در راه‌ماندگان همچنان ادامه دارد، گفت: ۱۲ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ها برای کمک به هم‌وطنان به‌کارگیری شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در ۲۴ ساعت از شبانه‌روز تماس برقرار کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false