×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱نفر در دومین روز ثبت نام شوراهای اسلامی در شهرستان بوشهر ثبت نام کردند

به گزارش چغادک نیوز: هادی اخلاقی اظهار داشت: در دومین روز ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان بوشهر تعداد ۱۱ نفر شامل ۱۰مرد و یک نفر زن ثبت نام کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوشهر افزود: از این تعداد به ترتیب ۷نفر شامل ۶ مرد و یک زن برای انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر و ۴ نفر در عالی شهر ثبت نام کردند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶نفر در محل فرمانداری و ۵نفر از سه طریق اپلیکیشن و اینترنت نام نویسی کردند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مرکز استان بیان داشت: با تکمیل فرآیند ثبت نام این تعداد، مجموع تعداد داوطلبان شهرهای بوشهر، عالی شهر، چغادک در پایان دومین روز ثبت نام شوراهای اسلامی شهرها به ترتیب ۱۵، ۱۰و یک نفر رسید. ضمن آنکه در دو روز نخست برای شورای اسلامی شهر خارگ کسی ثبت نام نکرده است.
اخلاقی عنوان داشت: ثبت نام از داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها که از دیروز به صورت همزمان در فرمانداری های سراسر کشور آغاز شده بود هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به صورت حضوری در فرمانداری شهرستان بوشهر و به صورت غیرحضوری از سه طریق اعلام شده انجام می شود.
جانشین ستاد انتخابات شهرستان بوشهر در پایان گفت: از همه کسانی که قصد ثبت نام در شوراهای اسلامی دارند به دلیل پرهیز از تجمع در ساعات و روز پایانی ثبت نام و یا بروز سایر اشکالات در فرآیند، خواست ثبت نام خود را به روز پایانی موکول نکنند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false