×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گازگرفتگی، مادر و فرزندی را در شهرستان ساوه به کام مرگ کشاند

به گزارش چغادک نیوز، علی اکبر عیسی آبادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گازگرفتگی در روستای سیف آباد این شهرستان ، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی و تخصصی، به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: هنگامی که ماموران به محل رسیدند مشاهده کردند مادر خانواده به همراه فرزند ۶ ماهه اش در منزل حضور داشته اند که به علت گازگرفتگی فوت شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه به عمل آمده مشخص شد قابلمه حاوی آب و سیب زمینی به جوش آمده و بعد از سرریز کردن آب باعث خاموش شدن اجاق گاز و به دنبال آن پرشدن گاز در فضای منزل و در نهایت باعث فوت افراد آنان شده است که با تأیید مرگ این دو نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵، اجساد آنان برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

عیسی آبادی تصریح کرد: متاسفانه هر ساله استفاده از وسایل گاز سوز شاهد وقوع حوادثی تلخ و داغدار شدن خانواده ای هستیم که امید است شهروندان عزیز هنگام استفاده از وسایل گاز سوز نکات و اصول ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false