×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برگزاری مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان بوشهر با حضور ۱۸۰ورزشکار

به گزارش چغادک نیوز: مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های استان بوشهر یادواره شهدای مدافع سلامت ۲۴ بهمن ماه طبق روال همه ساله به همت هیات پرورش اندام استان بوشهر با مجری گری دو هنرمند بنام بوشهری آریا بهرام نژاد و میثم بشکوه و با حضور امید جبلی رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ونیکنام قهرمان جهان دراین رشته ورزشی در شهر گناوه برگزار در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۱۸۰ ورزشکار از ۲۰ باشگاه پرورش اندام استان در رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان و قضاوت ۱۵ داور از استان بوشهر و ۴ داور بین المللی  و در رشته های فیزیک کلاسیک، فیزیک ماسکولار، فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام جهت کسب ۳۴ مدال طلا، ۳۴ مدال نقره، ۳۴ مدال برنز و در مجموع ۱۰۲ مدال در حال برگزاری است.

رشته فیزیک ماسکولار در دو دسته قدی( ۱۷۸- و+۱۷۸)، رشته فیزیک در ۶ دسته قدی( ۱۷۰، ۱۷۳، ۱۷۶، ۱۷۹، ۱۸۲، +۱۸۲)، رشته فیزیک کلاسیک در ۵ دسته قدی و وزنی( ۱۶۸، ۱۷۱، ۱۷۵، ۱۸۰، +۱۸۰)، رشته بادی کلاسیک در ۵ دسته قدی و وزنی ( ۱۶۸، ۱۷۱، ۱۷۵، ۱۸۰، +۱۸۰)، رشته پرورش اندام در ۲ دسته وزنی( ۷۵ -کیلوگرم،   ۷۵+کیلوگرم) ، رشته پیشکسوتان در ۴ دسته وزنی( ۷۰ کیلوگرم، ۸۰کیلوگرم، ۹۰- کیلوگرم، ۹۰+ کیلوگرم) و رشته بزرگسالان در ۱۰ دسته وزنی( ۶۰ کیلوگرم، ۶۵، ۷۰، ۷۵، ۸۰، ۸۵، ۹۰، ۹۵، ۱۰۰ و +۱۰۰کیلوگرم) می باشد.

در این مسابقات به ورزشکاران اول تا ششم حکم قهرمانی و به ۳ نفر اول مدال تعلق می گیرد و به نفرات اول در رشته فیزیک ۱۵ میلیون ریال، رشته بادی کلاسیک ۲۰ میلیون ریال و رشته پرورش اندام ۳۰میلیون ریال اهداء خواهد شد.

مسابقات پرورش اندام قهرمانی  باشگاه های استان بوشهر در ۳ دسته فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام مقام تیمی داشته و به تیم های برتر کاپ قهرمانی تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا این مسابقات بصورت زنده به همت تیم فنی گروه تلویزیونی هشتگ تی وی از پیج اینستاگرام هیات پرورش اندام استان بوشهر بصورت لایو پخش می شود و بر این اساس از تمامی ورزشکاران نیز تست کرونا به عمل آمده است .

گفتنی است: نفرات برتر مسابقات که توسط کمیته فنی هیات بدنسازی و پرورش اندام انتخاب می شوند به عنوان تیم منتخب استان بوشهر به مسابقات کشوری که در اسفندماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

لازم به ذکر است: استان بوشهر ۹۰ باشگاه دارای مجوز و چندین هزار ورزشکار دارد که مقام های متعددی را در سطح کشور و مسابقات بین المللی کسب کرده اند./انتهای پیام

عکاس: حسن خیاطی

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false