×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
چهارشنبه های انتخاباتی ۸/۱۱/۹۹

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت مستند به قانون، دقت بیشتری باید داشته باشند تا افراد پاک‌دست و دلسوزوقانونمند وارد رقابت شورا شوند اظهار داشت: برخی‌ها برای راهیابی به شوراهای شهر، هرگونه رفتاری را برای خود مجاز می‌دانند و با تطمیع و هزینه‌های میلیاردی فضای انتخابات را مادی و ناسالم می‌کنند و هیئت‌های نظارت و اجرایی باید به این مسائل حساسیت داشته باشند.

شنیده های محافل سیاسی این هفته حکایت از آن دارد؛  جمعی از ورزشکاران و هنرمندان شهر خورموج حمایت  خود را از مهدی زائری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شهر خورموج اعلام داشته اند و هم اکنون اقبال عمومی وی نسبت به سایر رقبا افزایش یافته است.

شنیده ها حکایت از آن دارد؛ فرید شهاب دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی و عضو شورای وحدت به دعوت از جامعه جوانان متحد اسلامی  که حامل پیام منوچهر متکی رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت بود، به استان بوشهر سفر کرده و دیداری را با حجت الاسلام هاشمی رئیس شورای وحدت استان داشته و در این راستا اعلام کرده است: باید تمامی نیروهای انقلاب در بستر وحدت گرد هم آمده و یک وحدت واقعی را شکل دهند.

شنیده های این هفته محافل سیاسی حکایت از آن دارد که سید محمد مهدی هاشمی قصد دارد در انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر کاندیدا شوند.

محمد بومیان قائم مقام مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی  در سفری دو روز به استان بوشهر با حجت الاسلام مصلح امام جمعه برازجان، اجتماع اعضای قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه الله شهر جم، حجت الاسلام هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه و جمعی از سیاسیون دیلم دیدار کرد و گزارشی از فعالیت های  این حزب در رابطه با وحدت اصولگرایان و انتخابات ۱۴۰۰ ارائه کرد.

شنیده های محافل حکایت از آن دارد؛ فردی به نام ضرغام مردانی مسئولیت هماهنگی ستاد و راه اندازی گروه های واتس آپی که در شهرستانهای استان  سردار سعید محمد کاندیدای ریاست جمهوری را برعهده گرفته است.

شنیده های محافل این هفته حکایت از دارد که حامد بردی از کارشناسان حقوق و فن آوری اطلاعات استان آمادگی خود را جهت شرکت در انتخابات شورای شهر بوشهر اعلام داشته و اظهار کرده است: در صورت ورود به شورا؛ شهر بوشهر که در قراردادهای شهرداری با شرکت های گمنام تهرانی فن آوری اطلاعات و با هزینه میلیاردی که قرار بود به شهری هوشمند تبدیل شود، این شهر را به روال قبل از هوشمندی بر خواهم گرداند تا مردم آسایش بیشتری داشته باشند.

شنیده های محافل سیاسی حکایت از آن دارد؛ جنبشی برنامه محور متشکل از جوانان با هدف تغییرات در بدنه شورای اسلامی شهر دیلم و ورود ترکیبی جدید در شهر دیلم  به راه افتاده است و قصد دارند با ایجاد موجی عظیم فضا را جهت ورود ماشاء الله طاهری از فعالین رسانه ای و اجتماعی این شهر که اقبال عمومی بیشتری نسبت به سایر رقبا دارد، فراهم سازند.

شنیده می شود؛ ماشاءلله طاهری کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر دیلم آمادگی خود را جهت برگزاری مناظره با رقبای انتخاباتی و اعضای شورای اسلامی شهر دیلم، اعلام کرده ولی تاکنون هیچ فردی حاضر به رویارویی با وی نشده است.

شنیده می شود؛ محمود شوشتری، مهدی توبلان، مرتضی مبارکی، علی پسنده، محمد پیرو، داریوش رامشی، علی باسروی، ماشاءلله طاهری، ایمان آذری، عبدالرضا صادقی، محمد رضا غزنوی، فاضل دریانورد، فرید روحانی، سید وهاب میرجهانمردی، جابر عباسیان و میلاد بهبهانی قصد دارند در شورای اسلامی شهر دیلم کاندیدا شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false