×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
از افزایش ۱۵ درصدی مصرف گاز تا توصیه به کشاورزان در نشست بحران کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش چغادک نیوز، امان‌الله جهانبین  در نشست هماهنگی ستاد بحران با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد فاقد اردوگاه اسکان اضطراری است، گفت: برای احداث اردوگاه، زمین در اختیار هلال احمر قرار گیرد.

مدیرکل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در برخی از محورهای استان از جمله یاسوج_ اقلید فاقد پایگاه هلال احمر هستیم.

در ادامه پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به مدیریت خوب راهداری استان در بارش‌های امسال گفت: سیل بهار سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان به ابنیه و راه‌های استان خسارت وارد کرد که فقط ۲۰ میلیارد آن پرداخت شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فقط برای نگهداری پایه‌های پل سوم بشار بیش از ۴ میلیارد تومان نیاز است.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حوادثی مانند آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌ها و مراتع گفت:  در ۴۰ مورد آتش‌سوزی به ۲۳۰ هکتار خسارت وارد شد خوشبختانه تلفات انسانی در حوادث نداشتیم تلفات مالی هم حداقلی بوده است.

رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز  هم با بیان اینکه مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته گفت: طبق بخشنامه دولت ادارات باید ۱۰ درصد مصرف گاز خود را کاهش دهند و یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری و روزهای تعطیل موتورخانه‌ها را خاموش کنند.
وی با اشاره به بازرسی از ادارات گفت: مردم و دستگاه‌ها با توجه به سردتر شدن هوا نهایت همکاری در جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز را با شرکت گاز داشته باشند.

تاج‌الدینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به تاخیر در بارش باران و دیرکاشتی اراضی دیم به کشاورزان توصیه کرد استفاده از کود شیمیایی اوره را متوقف و هرس درختان را به پایان اسفند ماه موکول کنند.

وی با اشاده به سرمازدگی  درختان خاطرنشان کرد: تا این لحظه گزارشی مبنی بر سرمازدگی درختان گزارش نشده است./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false