×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و اصفهان

به گزارش چغادک نیوز، محمود خلجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و در پیگیری‌های تخصصی از جابه جایی مقادیری مواد مخدر توسط یک قاچاقچی از سمت استان‌های جنوبی کشور به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، فرد قاچاقچی در یکی از هتل‌های استان اصفهان شناسایی و با هماهنگی پلیس اصفهان تحت مراقبت نامحسوس ماموران انتظامی قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با پلیس استان اصفهان، فرد مورد نظر در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودروی متهم اظهار داشت:‌ در بازرسی از خودروی متهم، مقدار ۲۴ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف شد که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

کشف ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات‌های یک هفته گذشته پلیس شازند 

وی همچنین  از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در عملیات‌های توقیف ۸ دستگاه خودروی شوتی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.
خلجی بیان داشت:‌ در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا و رسیدگی به گزارش‌های متعدد مردمی در خصوص رانندگی پر خطر و حادثه ساز خودروهای سواری حامل بار قاچاق در جاده‌ها، طرح عملیاتی ویژه پلیس در محورهای مواصلاتی شهرستان شازند اجرایی شد.

وی اظهار داشت:‌ در این طرح عملیاتی که به مدت یک هفته با بهره‌گیری از توان عملیاتی فرماندهی انتظامی شهرستان انجام پذیرفت، ۸ دستگاه خودروی شوتی توقیف شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق شامل ۶۹ دستگاه لوازم خانگی، ۱۷ دستگاه تلویزیون ،۲۸۰ عدد تبلت، ۹۹۰ عدد شارژر، ۱۱۱۲ عدد ادکلن، ۱۲۰ عدد انبردست، ۳۰ دستگاه ماینر، ۲ دستگاه گنج یاب، ۲۳۹ عدد کاپ قهوه قاچاق کشف شد.

در این عملیات‌ها نیز ۳۴ خودروی تغییر ارکان داده شده توقیف و همه رانندگان خودروهای توقیف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی بیش از ۱۲ میلیارد ریال است، اظهار داشت: در این عملیات‌ها نیز ۳۴ خودروی تغییر ارکان داده شده توقیف و همه رانندگان خودروهای توقیف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا خاطر نشان کرد:‌ تلفن ۱۱۰ در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و خبر در خصوص هرگونه موارد مشکوک مرتب با نظم و امنیت عمومی است.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false