×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
گاردریل، تعریض و روشنایی جاده مواصلاتی چغادک به گورکات به زودی انجام می شود

به گزارش چغادک نیوز: مهدی بختیاری رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر در نشستی مشترک با فرماندار تنگستان،  رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان و معاون فرمانداری این شهرستان خواستار مرتفع شدن مشکل جاده مواصلاتی چغادک به گورکات شد.

مهدی بختیاری ضمن تشکر از همراهی فرماندار تنگستان و رئیس شورای اسلامی تنگستان، اظهار کرد: جاده موصلاتی چغادک به گورکات که در حوزه استحفاظی شهرستان بوشهر و شهرستان تنگستان و مرز بین دو شهرستان قرار گرفته است دارای مشکلات زیادی است و یکی از حادثه خیز ترین نقاط در دو شهرستان است که تصادفات مکرری در این مسیر به وقوع پیوسته و مشکلات زیادی را برای مردم بوجود آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه این محور راه دسترسی مردم را به شهرستان تنگستان و شهر عالیشهر کوتاه کرده است، عنوان کرد: جهت مرتفع کردن بخشی از مشکلات مردمی با عنایت فرماندار بوشهر و اختصاص بودجه بخشی از این محور که در ورودی چغادک قرار گرفته و جزو شهرستان بوشهر بشمار می رود در حال زیر سازی و تبدیل شدن به خیابان بوده و تاکنون ۵۰ درصد از این پروژه نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: از فرماندار تنگستان درخواست داریم جهت پیشگیری از وقوع تلفات جانی در این محور پرترد و مواصلاتی  زمینه را جهت همکاری بیشتر دو شهرستان و تسهیل در رفت و آمد مردم بوجود آورد.

در این نشست فرماندار تنگستان ضمن اعلام موافقت با این درخواست و حل مشکلات مردمی، اظهار کرد: محور چغادک به گورکات خطرات زیادی را برای مردم بوجود آورده است و شخصا نیز در برخی از صحنه های این تصادفات حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات مردمی و خودروهای عبوری می باشم.

عبدالحسن رفیعی پور عنوان کرد: این موضوع را در اسرع وقت با حضور در صحنه بهمراه مدیر برق شهرستان بوشهر، شهردار عالی شهر و چغادک پیگیری خواهم کرد که در این مسیر جهت پیشگیری از تصادفات گارد ریل ایجاد شده و در صورت نیاز نیز جاده تعریض و برق رسانی شود.

امین ماندگار رئیس شورای اسلامی شهرستان تنگستان نیز ضمن تشکر از دغدغه های بختیاری در پیگیری رفع این مشکل،  اظهار کرد : تعامل بیشتر بین شورای اسلامی شهرستان تنگستان و بوشهر باعث مرتفع شدن مشکلات مردمی بین دو شهرستان شده و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات مردمی در جاده مواصلاتی چغادک به گورکات برطرف شود.

مسلم سلیمانی  معاون عمرانی فرمانداری تنگستان نیز در این راستا عنوان داشت: لازم است پس از گشت میدانی، عرض و طول مسیر مشخص شده و با اجرای طرح و برنامه ریزی مدونی پیش برویم ولی با وجود اینکه بودجه امسال بسته شده است ما حاضر به ایجاد گارد ریل می باشیم و در اولین فرصت نیز تعریض جاده و روشنایی آن باید در دستور کار قرار گیرد. /انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false