×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بردستانی رسما در حوزه جنوب استان اعلام کاندیداتوری کرد

به گزارش چغادک نیوز: حسن بردستانی از انقلابیون حوزه جنوب استان بوشهر یکی از کاندیداهای احتمالی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کنگان، جم، دیر و عسلویه می باشد که زمزمه های بسیاری مبنی بر حضور وی در انتخبات شنیده می شد.

بر همین اساس حسن بردستانی طی پیامی که به این پایگاه خبری ارسال کرده است، رسما کاندیداتوری خود را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه جنوب استان اعلام کرد.

متن پیام ارسالی بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره

با سلام

اینجانب حسن بردستانی فرزندی ازدیارعلمای بنام حسبنی ها، رکنی ها، بحرانی ها، سرداربردستانی ها وخالوحسین های بخش بردخون، شهرستان دیرازتوابع استان بوشهربا مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ازجامعه کارگری باشعاربامردم برای مردم بااستعانت ازخدای متعال ومشورت بابزرگان منطقه باتبعیت ازفرامین امام خامنه ای همگام بابیانیه گام دوم انقلاب وامرولی امرمسلمین مبنی برورود جوانان با پشتوانه پیشکسوتان با روحیه ومنش انقلابی رسما آمادگی خود را جهت کاندیداتوری دوره یازدهم مجلس شورا اسلامی در حوضه جنوب استان بوشهر شهرستان های دیر،گنکان،عسلویه،جم اعلام می نمایم.

می آیم تا ابرهای استتار کننده خورشید پیشرفت همه جانبه و توسعه پایدار سرزمین نخل و آفتاب را با همراهی و همدلی و دستان پر قدرت شما مردم غیور و انقلابی کنار زنم

توسعه و پیشرفت منطقه به وسیله راهکارهای اسلامی و مطابق با قانون اساسی و فرهنگ والای انسانی و حرکت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف اصلی من است.

دوران نمایندگانی یک ودیعه و لطف الهی است که در سایه اعتماد و حمایت مردم عزیز و مسئول نسبت به آینده خویش به دست می آید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،شأن نمایندگی خدمت صادقانه و بی منت به دور از منفعت طلبی بوده و یک امتحان و امانت و قطعا حق الناس بزرگی است که مسئولیت سنگینی به دوش انسان میگذارد.

ورود حقیر به این عرصه جز خدمت به خلق الله نیست و تنها سرمایه ام توکل به خدا و اعتماد و اطمینان به دلهای پاک و ناب شما مردان و زنان نجیبی است که همه مضایق و کمبود ها را تحمل نموده اید و ذره ای از ارادتتان به مقام عظمای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کم نشده است .

آمده ام که سر نهم ، عشق تو را به سر برم
ور تو بگوئیم که نی ، نی شکنم ،شکر برم
آماده ام چو عقل و جان ،از همه دیده ها نهان
تا سوی جان و دیدگان مشعله نظر برم

ارادتمند شما حسن بردستانی

 

لازم به ذکر است؛ این پایگاه خبری در راستای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی پیرامون اخبار منتشره در قالب شنیده ها و تحلیل ها آمادگی دارد تائیدیه و تکذیبیه کاندیداها، جریان های سیاسی و حتی اشخاص حقیقی و حقوقی را در مورد موضوعات مطرح شده از طریق شماره تلفن ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰ دریافت نموده و در قالب خبر موثق انتشار دهد، بدیهی است در غیر اینصورت هیچ گونه مسئولیتی متوجه پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز نخواهد بود.

لینک این شماره جهت برقراری ارتباط تلفنی  ۰۹۳۶۵۹۲۵۷۲۰  می باشد.

لینک این شماره جهت برقراری پیام واتس آپی می باشد.

لینک این شماره جهت  ارسال پیامک  می باشد.

/انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false