×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
انتخابات شورای مرکزی جمعیت عدالت و پیشرفت شهرستان بوشهر برگزار می شود

به گزارش چغادک نیوز: با توجه به نزدیکی به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از تشکل های سیاسی که به تازگی در استان بوشهردرحال شکل گیری می باشد جمعیت پیشرفت و عدالت است که دبیر شورای مرکزی آن را در تهران محسن پیرهادی برعهده داشته و رهبری این جریان نو اصولگرایی را محمد باقر قالیباف عهده داراست.

هم اکنون این تشکل سیاسی در استان بوشهرحسین حیدری را به عنوان دبیر موقت برگزیده است و بهمراه محمد صادق بحرانی در حال سازماندهی این جریان می باشند .

به گفته یکی از اعضای این تشکل در هر حوزه انتخابیه  استان بوشهر ۲۱ نفر به عنوان شورای مرکزی طی انتخاباتی برگزیده خواهند شد و در حوزه انتخابیه بوشهر ۱۴نفر، گناوه ۵ نفر و دیلم ۲ نفر معرفی خواهندشد.

گفته می شود جهت برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه ودیلم، حسین حیدری ۳ نفر و محمد صادق بحرانی ۲ نفر را به نام های محمد مهدی قربانی، وحید نیک روش، محمد پوربهی، خانم شهرویی و محسن گناوه ایی به عنوان شورای معتمدین برگزیده اند .

بر اساس اعلام جمعیت عدالت وپیشرفت، زمان انتخابات شورای مرکزی شهرستان بوشهر ۳۰خردادماه می باشد و متقاضیان جهت همکاری و شرکت در انتخابات این تشکل سیاسی تا ۲۵ خردادماه مهلت دارند که در سایت ثبت نام نموده و مدارک خود را تحویل نمایند.

این تشکل سیاسی بعد از تعیین شورای مرکزی خود در ۴ حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس و در نهایت ریاست جمهوری تصمیم گیری خواهد کرد و با توجه به اینکه جمنا استان بوشهر در حال ایجاد وحدت رویه در بین انقلابیون می باشد هنوز درخواستی از جانب جمنا به این تشکل سیاسی داده نشده است که با هماهنگی این جبهه پیش برود و همین امر موجبات نگرانی جوانان این تشکل سیاسی را فراهم آورده است./انتهای پیام

false
true
false
true
  1. مقدم

    حسین حیدری جبهه پایداری نبود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false