×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
فعلا کاندیدا نیستم، در آینده همه چیز مشخص می شود/هیچ تلاشی برای تحمیل خود به دیگران انجام نداده و نمی دهم

به گزارش چغادک نیوز: شنیده های محافل سیاسی و فضای مجازی استان بوشهر حکایت از آن دارد که اصغر جعفری تصمیم خود را نهایی کرده است که در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم کاندیدای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شود.

بر همین اساس گفتگوی کوتاهی را با این کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته ایم که بدون دخل و تصرف در آن جهت روشنگری و تنویر افکار عمومی به شرح ذیل انتشار می یابد.
*مسولیت شما چه بوده و کی ازسمت خود استفا داداید؟

اصغر جعفری: بنده معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر بوده ام و در تاریخ ۹۸/۳/۱۳از سمت خود استعفا داده ام که مورد پذیرش نیز قرار گرفته است.

*با توجه به اظهار نظر شما در یکی از شبکه های اجتماعی مصمم به ورود به انتخابات هستید؟

اصغر جعفری: بله، البته در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی.

*سابقه مدیریتی شما تاکنون چه بوده است؟

اصغر جعفری: سابقه مدیریتی من معاون اداری مالی و برنامه ریزی مرکزآموزش عالی علوم وصنایع شیلاتی خلیج فارس بوشهر، ذیحساب و مدیرامورمالی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، مدیرکل تعاون کار رفاه و اموراجتماعی استان بوشهر، معاون آموزشی مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر، مدیردفترمطالعات سیاست راهبردی استان بوشهردفترنمایندگی ولی فقیه و امام جمعه بوشهر می باشد.

*سابقه سیاسی خود را بیان بفرمائید؟

اصغر جعفری: متاسفانه سیاست درنگاه خیلی ها تعابیرجداگانه ای دارد و در همین راستا امام راحل عظیم الشان فرمودند: سیاست ما عین دیانت ماست، ما سیاست را با دیانت و با تقوایی می بینیم، ازنظرما دکترین سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ولایت فقیه تبین می کنند و باید در خط ولایت فقیه بود.

از دوران تحصیل در مدارس بخصوص راهنمایی به بعد درمبارزه با رژیم ستم شاهی دربرنامه ریزی ها و تداوم انقلاب حاضربوده ام و عضوانجمن های اسلامی درنمازجماعت مساجد و و نمازجمعه ها شرکت فعال داشته و درمقاطع و درصحنه های مختلف درحمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور داشته ام و همچنین درکلاس های قرآن و در ادواره مختلف درصحنه انتخابات شورا، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری حضورداشته ام و همیشه گفتمان امام راحل و رهبری را دنبال کرده ام و این راه را ادامه خواهم داد ان شاالله .

*چرا با وجود کاندیداتوری مجدد عبدالکریم جمیری شما تصمیم گرفته اید وارد کار زار انتخابات شوید؟

اصغر جعفری: این قیاس خوبی نیست آیا شما اشکالی می بینید که این سوال را این گونه مطرح می نمائید؟ درخانواده نیروهای ارزشی و ولایت مدار و دلسوز جا برای همه نیروها وجود دارد و هیچکس جای دیگری را تنگ نکرده است، درضمن ما هیچکدام فعلا کاندیدا نیستیم و فعلا افراد درحال بررسی و ارائه خود به جامعه و گقتگو و رایزنی هستند درآینده ان شاالله همه چیز روشن خواهد شد و زمان همه چیزرا مشخص خواهد کرد صبورباشید و خویشتندار.

*قطعنا دورهایی که شما ریاست ستاد عبدالکریم جمیری را داشته اید به طبع از نظرشما؛ ایشان اصلح بوده اند، آیا با ورود شما به انتخابات این صلاحیت و اصلح بودن در نظرشما از ایشان قطع شده است وآیا شما خود را اصلح می دانید؟

اصغر جعفری: ان شالله سوالات را وحدت آفرین طرح بفرمائید، بنده در مقامی نیستم که اصلح بودن را تشخیص دهم عبدالکریم جمیری انسانی مومن پاکدست و ساده زیست و فرهنگی هستند که سازکارلازم برای تشخیص اصلح بودن را خود تشخیص می دهند و اصلح بودن بنده را باید دیگران تشخیص دهند و ورود بنده به این صحنه نیز دلیل بر نفی دیگران نیست.

*آیا تعهدنامه جمنا را امضا میکنید و آیا هنوز عضو جمنا هستید؟

اصغر جعفری: اگر سازکارتشخیص جمنا بنده را پذیرفت بلی، حتما با مطالعه تعهدنامه آن را امضاء خواهم کرد، خیردرجلسه مورخه ۹۸/۳/۱۳ پس از طرح موضوع در جلسه و تقاضای کمک از جمنا خداحافظی نمودم.

*آیا با توجه به عضویت شما در جمنا این نظر وجود دارد که شما می توانید خود را غالب کرده و از صندوق شما خارج شوید؟

اصغر جعفری: این سوال را باید از متولیان تصمیم گیر در شورای جمنا بپرسید، بنده خودم را به جامعه معرفی میکنم و هیچ تلاشی برای تحمیل خود به دیگران انجام نداده ام و نخواهم داد؛ تشخیص با آنها است.

*شما با چه برندی درانتخابات حاضر خواهید شد و چه گروهها، چهره ها و شخصیتهایی از شما حمایت کرده اند؟

اصغر جعفری: این سوال دراین مقطع زمانی مناسب نیست، ان شاالله به جواب این پرسش در آینده خواهید رسید شاید تا اندازه ای در سوالات ۷و۸ قسمتی از جواب آمده باشد.
*نظرشما درخصوص رقبای خود چیست؟

اصغر جعفری: همه رقبا قابل احترام هستند و اصولا زیستن در کنار هم به جز با رعایت ادب، اخلاق و تقوا میسرنیست .

در آخراستدعا دارم که حول محور وحدت، وحدت، وحدت، بیشترسوال کنید و مطلب بنویسید تا فضا غبارآلود نشود و مردم در آرامش زندگی کنند و دشمن را شاد نکنیم.

امروز مردم مشکلات عدیده ای دارند از قبیل بیکاری، تورم رکود دوگانگی های فرهنگی و اشرافی گری بعضی عافیت طلبها که باید کنارمردم بود و با آنها زندگی کرد تا مسائل و مشکلات آنها را فهمید و درک کرد و برای آنها راه عملی پیدا کرد./انتهای پیام

false
true
false
true
  1. ق

    ایشون مدیر کل تعاون بودند تا زمان ادغام وزارت کار و تعاون و مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نبودن . بعد از گذشت ماهها از ادغام بزور میز مدیریت را ترک کردند ….

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false