×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
در صورتی که احراز صلاحیت نشوم ، کاندیدایی که یادگار و بازمانده یک شهید باشد را با جان و دل حمایت خواهم کرد

به گزارش چغادک نیوز: شکرالله عطار زاده را بسیاری از مردم و سیاسیون استان و کشور میشناسند، این نماینده اسبق  مجلس شورای اسلامی، سطح نمایندگی اصولگرایان در حوزه بوشهر ،گناوه و دیلم را برای اولین بار از یک نماینده محدود به حوزه انتخابیه به یک نماینده در تراز ملی تبدیل کرد و این حوزه را در کانون اخبار مجلس ، ملی و بعضا فرا ملی قرار داد.

همچنین مردم با سابقه فعالیتهای فرهنگی، نظامی، سیاسی، حقوقی و رسانه ای وی نیز آشنا می باشند.

عطار زاده که  در پیروزی انقلاب نقش داشته و پس از حضور در دفاع مقدس به افتخار جانبازی نایل آمده است، در آموزش و پرورش معلمی کرده و سپس در دوره قدرت بلامنازع اصلاحات در نیمه دوم دهه هفتاد و نیمه اول دهه هشتاد فعالترین روزنامه نگار راستگرایان و انقلابیون بشمار می رفت.

عطار زاده همزمان در صدا و سیمای بوشهر اشتغال داشت و همچنین با توجه به تحصیلات حقوقی در امور حقوقی نیز دستی بر آتش داشته است.

وی که به صراحت لهجه و صداقت در گفتار مشهور است و با همان روحیه انقلابی در معادلات وارد میشود و با توجه به اعلام آمادگی برای ورود به صحنه رقابت برای کرسی بهارستان یازدهم از حوزه بوشهر ، گناوه و دیلم ما را برآن داشت که بار دیگر با وی به گفتگو بنشیم.

در همین راستا شکرالله عطار زاده در گفتگو با چغادک نیوز به نکات کلیدی در انتخابات آتی اشاراتی داشته که با توجه به اظهارات قبلی وی در فضای مجازی مبنی بر حمایت از زینب اسماعیلی ، بنظر میرسد اشاره تلویحی عطارزاده در این گفتگو از یک یادگار و بازمانده شهید، منظور  زینب اسماعیلی این کاندیدای انقلابی در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم می باشد.

مشروح گفتگوی وی با چغادک نیوز بدین شرح می باشد:

در حوزه بوشهر آرایش اصولگرایان را چگونه ارزیابی می کنید؟

هنوز نمی توان تعداد کاندیداهای این حوزه را پیش بینی کرد اما آنچه از همین الان قابل پیش بینی می باشد این است که رقابت تنگاتنگی بین ۴ الی ۵ کاندیدای اصولگرا شکل می گیرد و آراء به شدت شکسته می شود.در این شرایط متاسفانه کسی نیست که بتواند کاندیداها را جمع کند و حداقل دو نفر را در میدان نگه دارد و بقیه به یک انتخاب خوب کمک کنند. جون انتخابات گول زننده هست و هرکس فکر می کند برنده میدان است .تقسیم شدید آرا به نفع جریان اصولگرا نیست چرا که جریان مقابل همیشه اگر یک چوب خشک هم باشد روی آن توافق می کنند

با وجود تعدد اصولگرایان شما اقبال عمومی را به سمت کدام کاندیدا می بینید؟

مردم به کاندیدایی رای می دهند که شجاعت وصداقت از او دیده باشند و عملا عملکرد او را به چشم ببینند.مثلا اگر در سرما به بخاری گازی پناه می برند یادشان هست که کدام نماینده این گاز را به استان آورد و یا وقتی به بیمارستان جدید بوشهر مراجعه می کنند و خاطرات تلخ خود را از بیمارستان فاطمه زهرا مرور می کنند خوب یادشان می آید که کلنگ زنی این بیمارستان در زمان کدام نماینده انجام شد. یا وقتی نیروگاه عظیم برق گناوه را می بینند بیادشان می آید چه کسی مجوزات احداث را گرفت……مردم قاضی خوبی هستند و به عملکرد کاندیداها نگاه می کنند. من با صراحت می گویم اگر میدان رقابت باشد از همین الان بنویسید عطارزاده نماینده مجلس یازدهم.

در صورتی که احراز صلاحیت نشدید در بین اصولگرایان آیا با فرد خاصی ائتلاف خواهید کرد؟

اولا امیدوارم چنین اتفاقی از روی حکمت و مصلحت نظام در این برهه حساس از نظام پیش نیاید که ذائقه مردم تلخ شود. حقیر در بدترین شرایط بین مرگ(شهادت) و زندگی از خدایم خواسته ام توفیق خدمت به خلقش را در صورت زنده ماندن به من بدهد. اگر دستهایی مانع از این خدمت شود تکلیف از من ساقط است. همه باید تلاش کنیم دغدغه های امام خامنه ای را از وجود و روی کار آمدن یک مجلس انقلابی با بصیرت بر آورده نمائیم.
اگر در میدان رقابت پا که هیچ حتی عصایم را هم از من گرفتند دعایشان می کنم و تلاش می کنم کسی که یادگار و بازمانده یک شهید باشد را با جان و دل حمایت کنم تا مجلس به دست نا اهلان نیافتد و دل آقا بیش از این به درد نیاید.

ورود ایمان عطارزاده آیا در تقسیم آرا شمال استان تاثیری خواهد داشت؟

آقای ایمان عطارزاده یک جوان فرهیخته و خودساخته و ولایتمدار ، ولایت پذیر و اینکه خداوند به ایشان توفیق خدمت در جایگاه مهمی را عنایت فرموده موجب مباهات بنده می باشد و چنانچه در این صحنه رقابت حضور پیدا کند حتما دلالت بر اعتماد به نفسشان می باشد. می دانید که هر کاندیدا یک شماره کد دارد و به نظرم اتفاق خاصی نمی افتد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false